«Львівобленерго» у Telegram та Viber: подати показник за кілька секунд та дізнатись про відключення

Аби швидко подавати показники електролічильника, повідомити про відсутність світла, дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи та аварійні відключення електроенергії, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника, заміну непрацюючого лічильника, заміну несправного автоматичного вимикача, звернення стосовно закриття особового рахунку, про відсутність пломб на засобі обліку, подати заяву на підключення електроустановки після реалізації ТУ та повідомити про крадіжку електроенергії — зареєструйтесь у сервісах «Львівобленерго» у Telegram та Viber. 

Скористатись послугами дуже просто. 

Telegram — зайдіть у месенджер сервісу і в пошуковій стрічці напишіть «Львівобленерго», або ж скористайтесь посиланням внизу сторінки, а потім додайте свій особовий рахунок. 

Для підтвердження реєстрації разом із особовим рахунком (десять цифр) потрібно вказати на Ваш вибір додаткову інформацію: номер електролічильника, прізвище споживача або електронну адресу, зареєстровану у Персональному кабінеті. 

Viber — зайдіть у меню сервісу Viber і відскануйте QR-код або ж скористайтесь посиланням внизу сторінки. 

Далі виконайте такі ж кроки, як і в сервісі Telegram. 

Після реєстрації у чат-боті «Львівобленерго» у Telegram або Viber Ви зможете подавати показник електролічильника за кілька секунд. Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника».

Також Ви зможете повідомити про відсутність електроенергії. Аби скористатись цією функцією потрібно обрати зареєстрований особовий рахунок, натиснути кнопку «Немає світла» і відповісти на кілька уточнюючих запитань чат-бота. 

Окрім цього, Ви будете отримувати попередження про планові роботи за день до відключення світла, оперативну  інформацію чому немає світла за Вашою адресою у випадку аварій, а також орієнтовний час відновлення електропостачання. 

Аби дистанційно замовити встановлення зонного лічильника, коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, заміну непрацюючого лічильника, заміну несправного автоматичного вимикача, залишити звернення стосовно закриття особового рахунку, про відсутність пломб на засобі обліку, подати заяву на підключення електроустановки після реалізації ТУ та повідомити про крадіжку електроенергії, потрібно у чат-боті обрати свій особовий рахунок та послугу, яка Вас цікавить.  

Нагадуємо, що особовий рахунок (десятизначний код) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримали у пунктах прийому платежів або при оплаті онлайн.

Технічна підтримка сервісів «Львівобленерго»  у Telegram та Viber працює за телефоном (032) 239-22-37.

Відеоінструкція користуватись чат-ботом "Львівобленерго" у Telegram:

Відеоінструкція сервісу "Львівобленерго" у Viber: