Аби швидко подавати показники електролічильника, дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи та аварійні відключення електроенергії, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника та заміну непрацюючого лічильника — зареєструйтесь у сервісах «Львівобленерго» у Telegram та Viber.
Скористатись послугами дуже просто.
Telegram — зайдіть у месенджер сервісу і в пошуковій стрічці напишіть «Львівобленерго», а потім додайте свій особовий рахунок.
Для підтвердження реєстрації разом із особовим рахунком (десять цифр) потрібно вказати на Ваш вибір додаткову інформацію: номер електролічильника, прізвище споживача або електронну адресу, зареєстровану у Персональному кабінеті.
Viber — зайдіть у меню сервісу Viber і відскануйте QR-код. Далі виконайте такі ж кроки, як і в сервісі Telegram.
Після реєстрації у чат-боті «Львівобленерго» у Telegram або Viber Ви зможете подавати показник електролічильника за кілька секунд. Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника».
Окрім цього, Ви будете отримувати попередження про планові роботи за день до відключення світла, оперативну інформацію чому немає світла за Вашою адресою у випадку аварій, а також орієнтовний час відновлення електропостачання.
Аби дистанційно замовити встановлення зонного лічильника, коригування показника, зміну власника рахунку або заміну непрацюючого лічильника потрібно у чат-боті обрати свій особовий рахунок, а далі натиснути кнопку «Додаткові послуги» і обрати послугу, яка Вас цікавить.
Нагадуємо, що особовий рахунок (десятизначний код) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримали у пунктах прийому платежів або при оплаті онлайн.
Технічна підтримка сервісів «Львівобленерго» у Telegram та Viber працює за телефоном (032) 239-22-37.
Відеоінструкція ЯК зареєструватись і користуватись чат-ботом "Львівобленерго" у Telegram:
Відеоінструкція сервісу "Львівобленерго" у Viber: