Попередній запис на візит у ПрАТ «Львівобленерго»

 

У зв’язку з складною епідеміологічною ситуацією прийом споживачів буде здійснюватися ЛИШЕ ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ в електронну чергу «Львівобленерго» (без попереднього запису прийматимуть лише заяви стосовно послуги відновлення,  підключення електроживлення та видача готових документів юридичним особам).

Зареєструватися на прийом можна на цій сторінці нижче. Спершу слід обрати послугу, яка Вас цікавить. 

Отримати допомогу із записом в електронну чергу Ви можете, зателефонувавши за номерами: 0-800-30-15-68 (безкоштовно) або  067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (тарифи оператора).

Важливо! З метою недопущення розповсюдження коронавірусної інфекції, збереження життя, здоров’я і для безпеки працівників та відвідувачів одночасно у приміщенні можуть перебувати не більше 5 осіб з дотриманням соціального дистанціювання (1,5 м).

На період карантину з 12.12 до 13.00 – санітарна година (в цей час прийом відвідувачів призупинено). Бережіть себе і своїх рідних!

Рекомендуємо скористатись дистанційними сервісами «Львівобленерго» — «Персональний кабінет», а також  Viber або Telegram, де Ви можете замовити послуги без особистого візиту у центр обслуговування. 

 

 



Оберіть послугу, яка Вас цікавить

Послуги з комерційного обліку
Виправити некоректні показники електролічильника
Відновити електроживлення після відключення з ініціативи "Львівобленерго"
Встановити електролічильник для переходу на "нічний тариф"
Придбати електролічильник
Провести експертизу електролічильника
Замінити непрацюючий лічильник
Провести позачергову технічну перевірку роботи електролічильника (непобутовий споживач)
Розпломбувати вузол обліку (електролічильник, автоматичний вимикач та ін.) (побутовий споживач)
Замінити електролічильник за ініціативою споживача
Замінити електролічильник, ввімкнений через трансформатор напруги 6кВ -110кВ
Встановити прилад обліку електроенергії після викрадення
Укласти договір з розподілу електричної енергії у зв′язку зі зміною власника рахунку (побутові споживачі)
Укласти новий договір з розподілу електричної енергії (юридичні споживачі)
Внести зміни (переукласти) договір з розподілу електричної енергії у зв′язку зі зміною власника електроустановки (юридичний споживач)
Внести зміни в договір з розподілу електричної енергії у зв′язку зі зміною установчих документів (назва, керівник, телефон, адреса чи інша інформація)
Отримати друкований примірник договору з розподілу електричної енергії
Отримати підписаний паспорт точки розподілу
Послуга з улаштування вузла обліку для "зеленого" тарифу
Повідомити про підозру на крадіжку
Отримати рахунок за необліковану електричну енергію
Припинити електроживлення з ініціативи споживача
Відновити електроживлення з ініціативи споживача
Замінити автоматичний вимикач (побутові споживачі)
Підключення електричної установки замовника (перепломбування)
Звернення юридичного споживача , щодо повернення коштів за електричну енергію.
Технічні послуги
Послуга з приєднання до електромереж (збільшення потужності)
Погодження меж земельних ділянок суміжними землекористувачами
Погодження документів (крім проектів на приєднання до електромереж електроустановок замовників), в т. ч. наявність електромереж
Укладання договору на виконання електромонтажних чи ремонтно-будівельних робіт в електромережах Замовника
Роботи в охоронних зонах електромереж ПрАТ "Львівобленерго"
Електровимірювальні роботи (заміри і випробування)