Побутові та юридичні клієнти ПрАТ «Львівобленерго» можуть подати показники свого електролічильника кількома різними способами.
ПОБУТОВІ СПОЖИВАЧІ (НАСЕЛЕННЯ)
Показники спожитої електроенергії побутовим клієнтам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця.
Важливо! Дані споживання електроенергії прийматимуть від побутових клієнтів виключно дистанційно!
Оберіть зручний для Вас варіант:
• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»
• на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068
• через cервіси подачі показників у Viber, Telegram та Facebook-messenger
Знайти нові сервіси дуже просто — скористайтесь QR-кодами. Назва сторінки у Facebook-messenger — Подати показник електролічильника "Львівобленерго".
Viber Перейти Messenger Перейти
Детальніше як подати показник побутовим клієнтам читайте тут:
http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_pobut
ЮРИДИЧНІ СПОЖИВАЧІ
Оберіть зручний для Вас варіант:
• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»
• електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068
• у письмовому вигляді за місцем обслуговування
Юридичним клієнтам необхідно подавати показники впродовж трьох календарних днів після розрахункової дати (включно із розрахунковою датою).
Детальніше як подати показник юридичним споживачам читайте тут: http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_jur