У мене «розумний» лічильник. Чому приходить контролер?

26.07.2022

Працівники «Львівобленерго» встановили для помешкань «розумні» електролічильники з дистанційною передачею показників, але контролери все одно проходять. Чому так? Відповідаємо на питання наших споживачів. 

Саме встановлення лічильника з можливістю передачі даних є лише першим кроком для запуску системи автоматичної передачі показників. Після завершення встановлення таких лічильників у споживачів, які отримують електричну енергію від однієї трансформаторної підстанції ПрАТ «Львівобленерго», на цій підстанції енергетики монтують відповідне комунікаційне обладнання, за допомогою якого отримуються показники електролічильників. Тому між часом встановлення електролічильника у споживача та повноцінним запуском системи передачі даних — може пройти декілька місяців.

Крім того, навіть у випадку працюючої системи обліку та автоматичної передачі показників, працівники ПрАТ «Львівобленерго» згідно з вимогами нормативних документів зобов'язані один раз на шість місяців здійснювати контрольний огляд лічильника, під час якого відбувається фотофіксація показів лічильника. 

Також енергетики радять всім споживачам самостійно подавати показники, навіть після встановлення «розумних» електролічильників. Таким чином Ви застрахуєтесь на випадок можливих технічних збоїв у передачі даних і отримуватимете рахунки відповідно до Вашого споживання.