Днями до «Львівобленерго» звернулись мешканці одного з будинків на Сихові у Львові, де невідомі особи збирали гроші нібито для ремонту електролічильників.
За результатами перевірки з’ясувалось, що ці сторонні люди не мають до «Львівобленерго» жодного відношення.
Аби не стати жертвами шахраїв, радимо у жодному випадку не передавати своїх коштів невідомим особам, навіть якщо вони представляються працівниками комунальних чи інших служб.
Наголошуємо, що працівники нашої компанії не мають повноважень приймати жодних коштів напряму — всі рахунки за послуги «Львівобленерго» видає клієнтам офіційно для оплати у банку чи з допомогою платіжних онлайн-систем.
Працівники компанії обов’язково повинні мати при собі службові посвідчення і пред’явити їх споживачеві на першу вимогу.
Якщо сумніваєтесь у тому, що до Вас прийшли саме працівники ПрАТ «Львівобленерго» — телефонуйте в кол-центр ПрАТ «Львівобленерго»: 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68. Окрім цього, Ви можете звернутись на сторінку «Гаряча лінія «Львівобленерго» у Facebook: https://www.facebook.com/lvivoblenergo.hotline
Для перевірки назвіть оператору прізвище працівника і номер його службового посвідчення або табельний номер.
Якщо Ви стали свідком неправомірних дій працівників «Львівобленерго» — звертайтесь на «Телефон довіри» за номером (032) 239-23-28 або можна відправити письмове звернення на офіційну адресу компанії.