Увага! Зміна у роботі сервісів інформування про планові роботи та аварії

31.03.2022

До уваги клієнтів «Львівобленерго»!

У зв’язку із додатковими роз’ясненнями органів державної влади стосовно інформування споживачів про аварійні та планові відключення, «Львівобленерго» тимчасово закриває сервіси на сайті компанії із загальнодоступною інформацією про відключення в електромережах —  Інтерактивна карта «Чому немає світла», «Планові відключення», «Аварійні відключення (архів)», а також призупиняє публікацію інформації про планові ремонти на сторінці «Гаряча лінія «Львівобленерго» у Facebook. 

Відтепер дізнатись про планові ремонти та аварійні відключення можна буде лише в сервісах, у яких передбачена ідентифікація користувача:   

• у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram,  

• з допомогою електронної пошти, зареєстрованої у «Персональному кабінеті»

• у кол-центрі «Львівобленерго» — 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68,  093-170-15-68, (032) 290-75-68. До слова, у випадку, якщо Ваш номер вже зафіксований у системі, програма автоматично повідомить про аварійне/планові відключення.