Дистанційні сервіси для клієнтів «Львівобленерго» у «Персональному кабінеті»

04.11.2021

Кілька кліків замість сотні кроків. Це про дистанційні послуги для наших клієнтів.

Так, з допомогою комп’ютера або ґаджета та «Персонального кабінету» побутові клієнти можуть не лише подати показник, а й дистанційно вирішити важливі завдання — подати заявки про:   

встановлення зонного лічильника; 

зміну власника рахунку;

закриття особового рахунку;  

відсутність пломб на засобі обліку;  

заміну автоматичного вимикача;  

підключення електроустановок після виконання техумов;  

підозру на крадіжку електроенергії.

Непобутові споживачі «Львівобленерго» можуть замовити чотири послуги з допомогою «Персонального кабінету»: 

• позачергова технічна перевірка вузла обліку електричної енергії;

• розпломбування вузла обліку електричної енергії або його частини;

• експертиза засобів комерційного обліку електричної енергії;

• позачерговий КО (контрольний огляд) засобу комерційного обліку електричної енергії.

Як скористатись сервісом? Для цього авторизуйтесь у «Персональному кабінеті», оберіть споживача, за яким потрібно замовити послугу, та натисніть кнопку «Детальніше»,  далі «Послуги» і  «Створити».

Після цього оберіть послугу і дотримуйтесь підказок на сторінці «Персонального кабінету»