Про нововведення для побутових клієнтів розповіла газета "Експрес"

30.09.2021

Новація від "Львівобленерго" — з 29 вересня передати інформацію про спожите свiтло можна лише за допомогою автоматичних сервісів. Про це повідомила газета "Експрес".

"Усі споживачi надають таку інформацію в останні два календарнi днi до кінця розрахункового місяця або перші три дні наступного місяця, - каже Галина Петрушка, директорка СО "ЛьвiвенергоКомунікація". - Для цього маємо чимало сервісів - вебчат на сайті "Львiвобленерго": loe. lviv.ua, чат-боти у Viber та Telegram, "Персональний кабінет", електронна пошта рокaz@loe.lviv.ua, SMS-повідомлення на короткий номер 5068. Також можна телефонувати на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором, вводити цифри вручну, або ж надиктувати показник голосовому роботу. 

Понад половина споживачів, а у нас їх близько мiльйона, уже подають показники автоматичними сервiсами. Проте приблизно 50 тисяч абонентів щомісяця телефонують до операторів. І хоча ми маємо 30 операторiв, вони не встигають приймати дзвінки у ці 5 днів, i вiдтак утворюється черга. До того ж, якщо стається аварiйна ситуація, людина просто не може додзвонитись через постійно зайняту лінію і повідомити про неї. Тому з 29 вересня оператори не записуватимуть показники лічильників.

Однак ми розуміємо, що є старші люди, які можуть не мати інших каналів для зв'язку. За останній рiк ми виділили 3,5 тисячі таких абонентів, і тепер оператори почнуть опитувати їх - чи справді вони не можуть подавати показники інакше. Якщо людина одинока і стаціонарний телефон - єдиний варіант, то оператори щомісяця 30 числа обдзвонюватимуть цих споживачiв самостійно".