Інформуємо клієнтів про договірну потужність!

14.07.2021

ПрАТ «Львівобленерго» впорядковує взаємовідносини зі споживачами у відповідності до вимог чинного законодавства. Компанія розпочала офіційне погодження потужності з індивідуальними побутовими споживачами.

Що таке дозволена (договірна) потужність?

Дозволена (договірна) потужність — максимальна величина потужності, дозволена до використання в будь-який час (одномоментно) за кожним об’єктом споживача.

Хто встановлює потужність за об’єктом споживача?

Дозволена до використання потужність встановлена проектною документацією (технічними умовами), згідно з якою відбувалося приєднання до мереж.

Однак, у разі відсутності такої документації, згідно з вимогами чинного законодавства ПрАТ «Львівобленерго» зобов’язане кожного споживача в індивідуальному будинку забезпечити потужністю на рівні 5 кВт, а у багатоквартирних будинках — на рівні 3 кВт (у багатоквартирних будинках, які у встановленому порядку обладнані електроплитами — 8 кВт і більше). 

Чи можна самовільно перевищувати встановлену дозволену (договірну) потужність?

Перевищувати цей ліміт не можна, оскільки перевищення договірної потужності спотворює параметри якості електричної енергії в мережі для інших споживачів, або простіше кажучи — виникає «низька напруга».

Чому саме зараз інформують мешканців?

Інформування клієнтів про їхню дозволену до використання потужність та її погодження відбувається на вимогу Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №475 від 17.03.2021р.

Що робити клієнтам, які отримали повідомлення?

Радимо Вам звірити інформацію у повідомленні із наявними у Вас технічними умовами. Якщо величина потужності співпадає — нічого робити не потрібно.

Якщо ж у наявних у Вас документах зазначена інша потужність, необхідно протягом місяця звернутись з письмовою заявою,направивши її на адресу підрозділу ПрАТ «Львівобленерго», зазначеного у повідомленні, і надати обґрунтування іншої величини потужності.

Якщо відсутня технічна документація, але клієнт все одно не згідний з запропонованою потужністю 3 чи 5 кВт?

Потужність об'єкта споживача обмежується на рівні, передбаченому технічними характеристиками мереж зовнішнього електрозабезпечення. Якщо мережі не спроможні забезпечити запитів (стосовно потужності) споживачів, то збільшити потужність неможливо.

Варто зазначити, що ПрАТ «Львівобленерго» активно працює над модернізацією та переобладнанням власних мереж, залучаючи до цього всі можливі джерела фінансування. І маємо намір всіх клієнтів через 2 роки забезпечити потужністю не нижче 5 кВт.

Однак, якщо у споживача електричної енергії є потреба отримати вищу потужність саме зараз і він вважає пропозицію, надану йому у повідомленні, не обґрунтованою та несправедливою, тоді споживач може звернутися з письмовою заявою на адресу підрозділу ПрАТ «Львівобленерго», зазначеного у повідомленні  і надати своє бачення (обґрунтування) потужності, яку він бажає отримати. Розглянемо індивідуально всі звернення.

Адреси для письмових звернень: 

Південний РЕМ (м.Дрогобич, м.Трускавець, м.Борислав, м.Стрий, м.Моршин, Дрогобицький, Стрийський, Сколівський райони) — 82100, м. Дрогобич, вул. Стрийська, 118/3.

Карпатський РЕМ (м.Самбір, Самбірський, Старосамбірський, Турківський райони) — 82000, м. Старий Самбір, вул. Л.Українки, 13.

Східний РЕМ (Золочівський, Буський, Бродівський райони) — 80700, м. Золочів, вул. Залізняка, 10.

Північний РЕМ (м.Червоноград, Кам’янка-Бузький, Радехівський, Сокальський райони) — 80100, м.Червоноград, вул.Гоголя, 2.

Західний РЕМ (Городоцький, Яворівський, Мостиський, Жовківський райони) — 81000, м.Яворів, вул.Маковея, 34.

Центральний РЕМ (Пустомитівський, Миколаївський,   Перемишлянський, Жидачівський райони) — 81100, м.Пустомити, вул.Шкільна, 27.

Львівські міські електромережі — 79018, м. Львів, вул. Героїв УПА, 23.