Важливо: подати заявку на коригування невірного показника можна у Viber або Telegram

14.07.2021

Клієнти «Львівобленерго» мають можливість з допомогою сервісів Viber та Telegram подати заявку на коригування показника електролічильника, якщо у рахунку або сервісах подачі показів відображені невірні дані приладу обліку.

Коли виникає така потреба? 

Причини можуть бути різними: споживач вчасно не подавав показник, тому рахунок виставлено на основі визначеного середньодобового обсягу споживання; клієнт помилково подав невірний показник, тощо.

Як подати заявку на коригування показника?

1. Зареєструйтесь у чат-ботах «Львівобленерго» Viber або Telegram і додайте свій особовий рахунок: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

2. У чат-боті оберіть свій особовий рахунок, за яким потрібно провести коригування показника. Далі натисніть кнопки «Додаткові послуги» і «Невірний показник в рахунку».

3. Напишіть заяву (зразок додається у Viber або Telegram), в якій вкажіть:

• з яким показом електролічильника і на яку дату Ви не згідні;

• який показ електролічильника є правильним і на яку дату слід провести коригування.

4.Зробіть фото написаної Вами заяви і прикріпіть його до звернення.

5.Зробіть фото електролічильника, на якому має чітко відображатись показ приладу обліку на момент подачі заяви. Фото додайте до звернення.