Коригування невірного показника: як дистанційно подати заявку?

15.06.2021

Якщо Ви вчасно не подали показник і Вам виставлено рахунок на основі визначеного середньодобового обсягу споживання, або ж подали неправильний показник, тоді з допомогою сервісів Viber та Telegram Ви можете подати заявку на коригування показника електролічильника. 

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА КОРИГУВАННЯ ПОКАЗНИКА?

1. Зареєструйтесь у чат-ботах «Львівобленерго» Viber або Telegram і додайте свій особовий рахунок: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

2. У чат-боті оберіть свій особовий рахунок, за яким потрібно провести коригування показника. Далі натисніть кнопки «Додаткові послуги» і «Невірний показник в рахунку».

3. Напишіть заяву (зразок додається у Viber або Telegram), в якій вкажіть:

• з яким показом електролічильника і на яку дату Ви не згідні;

• який показ електролічильника є правильним і на яку дату слід провести коригування.

4.Зробіть фото написаної Вами заяви і прикріпіть його до звернення.

5.Зробіть фото електролічильника, на якому має чітко відображатись показ приладу обліку на момент подачі заяви. Фото додайте до звернення.