Як подати заявку на заміну непрацюючого лічильника

27.04.2021

Подати заявку на послугу заміни електролічильника, який перестав обліковувати електроенергію, Ви можете різними способами: 

• з допомогою сервісів Viber та Telegram:  https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

• особисто під час візиту до районного підрозділу «Львівобленерго»: https://loe.lviv.ua/ua/preliminary_entry

ЩО МОЖЕ ТРАПИТИСЬ З ПРИЛАДОМ ОБЛІКУ:

не змінюються покази лічильника, 

відсутні покази на дисплеї, 

не змінюється дата/час у зонному лічильнику тощо.

ЯК ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ ДИСТАНЦІЙНО?

1. Потрібно зареєструватися у чат-ботах «Львівобленерго» Viber або Telegram і додати свій особовий рахунок: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

2. У чат-боті оберіть свій особовий рахунок, за яким потрібно провести заміну приладу обліку. Далі натиснути кнопку «Додаткові послуги» і «Заміна несправного лічильника».

3. Напишіть заяву  (зразок додається у Viber або Telegram). 

4. Зробіть фото  написаної Вами заяви і прикріпіть його до звернення 

5. Зробіть фото документів  і прикріпіть їх до звернення, а саме:

- паспорт (1, 11 сторінка - прописка);

- ідентифікаційний код.

ЯК ЗАПИСАТИСЬ НА ПРИЙОМ, ЩОБ ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ?

1. Зайдіть на сайт «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua у розділ «Попередній запис на візит у ПрАТ «Львівобленерго»: https://loe.lviv.ua/ua/preliminary_entry

2. Оберіть «Послуги з комерційного обліку», далі «Замінити непрацюючий лічильник», а після цього — зручний для Вас районний підрозділ і дату та годину візиту. 

3. Для завершення реєстрації Вам необхідно буде вказати свої дані, зокрема особовий рахунок (десятизначний код). 

4. Консультації стосовно реєстрації на прийом у «Львівобленерго» Ви можете отримати в кол-центрі:  067-333-15-68, 050-460-15-68,  093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами Вашого оператора).