Куди звертатись, якщо зникло світло?

09.02.2021

Поширеною думкою є те, що за усі електромережі Львова та області відповідає лише «Львівобленерго». Але це не зовсім так.

Власністю «Львівобленерго» є кабельні і повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинків. Електромережі всередині будинку - у власності управителя житлового будинку ОСББ. І тільки самі мешканці через ОСББ обирають організацію, яка обслуговуватиме їхні мережі. Проводка всередині квартири перебуває у власності власника квартири, а за вуличне освітлення біля будинку відповідають місцеві комунальники, зокрема у Львові — це львівське комунальне підприємство «Львівсвітло».  

Тому корисно знати — до кого звертатися, якщо раптово зникло світло. У кожному окремому випадку це можуть бути різні організації.

Немає світла в окремій квартирі.

До кого звертатись: до голови ОСББ, або ж викликати приватного електрика (оскільки електропроводка в квартирі – відповідальність власника помешкання).  Необхідно перевірити квартирні автомати / запобіжники; якщо при включених запобіжниках світло не з’явилося, необхідно звернутися до управителя житлового будинку (ОСББ), який відповідає за внутрішньобудинкові електричні мережі.

Немає світла в сусідів верхніх і нижніх поверхів.

До кого звертатись: до голови ОСББ.

Немає світла на сходовій клітці.

До кого звертатись: до голови ОСББ.

Увесь будинок без світла.

До кого звертатись: до голови ОСББ. Представник управителя житлового будинку перевіряє причини відсутності електропостачання і, якщо електроенергія не надходить до щитової будинку, повідомляє про це ПрАТ «Львівобленерго».

Немає вуличного освітлення.

До кого звертатись: до ЛКП «Львівсвітло».

Увесь Ваш мікрорайон без електроенергії. 

До кого звертатись: ПрАТ «Львівобленерго». 

Причини відсутності електроенергії та орієнтовний час відновлення електропостачання можна дізнатись:  

на сайті «Львівобленерго» у розділі «Чому немає світла» 

в онлайн-сервісі «Веб-чат» на стартовій сторінці сайту «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua;

у кол-центрі «Львівобленерго» за тел.: 0-800-30-15-68 (цілодобово, безкоштовно), або 067-333-15-68, 050-460-15-68,  093-170-15-68, (032) 290-75-68 (тарифи оператора).

Окрім цього, отримувати повідомлення про аварійні відключення електроенергії та заздалегідь дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи  можна у сервісах «Львівобленерго» у Telegram або Viber.