Подати заявку на коригування невірного показника відтепер можна у Viber та Telegram

15.10.2020

У «Львівобленерго» впровадили нову дистанційну послугу — наші клієнти мають можливість з допомогою сервісів Viber та Telegram подати заявку на коригування показника електролічильника, якщо у рахунку або сервісах подачі показів відображені невірні дані приладу обліку.

Коли виникає потреба відкоригувати показник? 

Причин може бути кілька: споживач вчасно не подавав показник, тому рахунок виставлено на основі визначеного середньодобового обсягу споживання; клієнт помилково подав невірний показник, тощо. 

Як подати заявку на коригування показника?

1. Зареєструйтесь у чат-ботах «Львівобленерго»  Viber або Telegram і додайте свій особовий рахунок: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram 

2. У чат-боті оберіть свій особовий рахунок, за яким потрібно провести коригування показника. Далі натисніть кнопки «Додаткові послуги»  і «Невірний показник в рахунку».

3. Напишіть заяву (зразок додається у Viber або Telegram),  в якій вкажіть: 

з яким показом електролічильника і на яку дату Ви не згідні; 

який показ електролічильника є правильним і на яку дату слід провести провести коригування. 

4. Зробіть фото написаної Вами заяви і прикріпіть його до звернення.

5. Зробіть фото електролічильника, на якому має чітко відображатись показ приладу обліку на момент подачі заяви. Фото додайте до звернення. 

Окрім цього, у чат-ботах «Львівобленерго»  Viber або Telegram можна дистанційно замовити послуги «Встановлення зонного лічильника» та «Зміна власника рахунку». 

Енергетики працюють над впровадженням інших послуг у дистанційному форматі. Слідкуйте за новинами на сайті www.loe.lviv.ua та офіційній сторінці «Львівобленерго» у Facebook. 

Ваші зауваження та відгуки стосовно роботи дистанційних сервісів, а також які ще додаткові послуги Ви б хотіли там бачити, можна надсилати на офіційну сторінку «Львівобленерго» у Facebook: https://www.facebook.com/lvivoblenergo/