Дистанційні послуги доступні для непобутових клієнтів у «Персональному кабінеті»

20.10.2021

Відтепер непобутові споживачі «Львівобленерго» можуть дистанційно замовити чотири послуги з допомогою «Персонального кабінету»: 

Позачергова технічна перевірка вузла обліку електричної енергії.

Розпломбування вузла обліку електричної енергії або його частини.

Експертиза засобів комерційного обліку електричної енергії.

Позачерговий КО (контрольний огляд) засобу комерційного обліку електричної енергії.

Як замовити послугу?

1. Зайдіть у «Персональний кабінет»: https://info.loe.lviv.ua/ 

2. Оберіть споживача, за яким потрібно замовити послугу та натисніть кнопку «Детальніше»,  далі «Послуги» і  «Створити».

3. Оберіть у переліку послугу, яку Ви хочете замовити. 

4. Напишіть заяву, зразок якої Ви можете завантажити  безпосередньо у «Персональному кабінеті». 

5. Виберіть зі списку потрібний вузол обліку (лічильник) і напишіть контактний номер телефону, а також у примітці вкажіть причину замовлення послуги. 

6. Після того, як Вашому зверненню буде присвоєно номер, відкрийте його повторно і прикріпіть скановану копію (фотографію) написаної заяви. 

7. Протягом кількох хвилин буде сформовано рахунок, який Ви зможете завантажити після оновлення сторінки в «Персональному кабінеті». Сповіщення про це Ви також отримаєте на електронну пошту.

8. Оплатіть рахунок, після чого працівники «Львівобленерго» проведуть необхідні роботи за Вашим зверненням. 

Важливо! Забороняється самостійне зняття пломб ПрАТ «Львівобленерго» без присутності працівників компанії. Самовільний зрив пломб тягне за собою складення акту про порушення та інші заходи згідно з чинним законодавством України.