Послуга підключення електроустановок після виконання техумов — у Telegram та Viber

13.10.2021

Ще одну додаткову послугу клієнти «Львівобленерго» можуть замовити дистанційно у Telegram або Viber. Цей сервіс буде актуальним для нових споживачів.

Після реалізації технічних умов приєднання до електромереж нового споживача та укладення договору на розподіл електроенергії, клієнту необхідно звернутись до «Львівобленерго» із заявою про підключення електроустановки. 

Відтепер подати документи можна з допомогою чат-ботів:  

1. Приєднайтесь до сервісів «Львівобленерго» у Telegram або Viber і додайте свій особовий рахунок: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

2. Після реєстрації оберіть свій особовий рахунок і натисніть на кнопку головного меню "Ще послуги".

3. Оберіть кнопку "Підключення електроустановок замовника після виконання ТУ". Після цього натисніть "Так", щоб розпочати оформлення заявки.  

4. Напишіть заяву на підключення і заповніть заяву приєднання. Зразки Ви можете завантажити безпосередньо у чат-боті

5. Зробіть фото заяв та інших необхідних документів і завантажте їх у чат-бот:

заява на підключення;

заява на приєднання до договору про постачання;

право власності на об’єкт чи землю, або декларація / сертифікат про готовність об’єкту / початок виконання будівельних робіт;

акт про надану послугу з приєднання. 

6. Після завантаження документів натисніть на кнопку «Оформити заявку» і стежте за подальшими повідомленнями у чат-боті.

7. Ви отримаєте повідомлення про реєстрацію звернення, а після перевірки документів Вам відправлять реквізити для оплати, адже послуга підключення є платною. 

8. Далі проводять необхідні роботи з підключення і Ви отримаєте сповіщення про їх виконання.   

Дистанційно подати документи на підключення електроустановок після виконання техумов також можна у «Персональному кабінеті»: https://info.loe.lviv.ua/