Корпоративний блог

Галина Петрушка

Номер гарячої лінії 0 800 30 15 68 — для важливих та екстрених повідомлень

14.05.2021

Кол-центр «Львівобленерго» цілодобово обслуговує майже мільйон клієнтів у Львові та області.  Тут не лише інформують про відключення, а й приймають показники, надають роз’яснення стосовно реєстрації на візит, роботи онлайн-сервісів та іншу інформацію. 

У період прийому показників значно збільшується кількість телефонних звернень і нашим клієнтам, які мають термінові повідомлення, наприклад про аварійну ситуацію — складно додзвонитися. 

Саме тому цілодобовий безкоштовний номер кол-центру 0 800 30 15 68 віднедавна приймає лише важливі та екстрені дзвінки клієнтів. 

А для подачі показників та інших питань продовжують діяти інші номери: 067 333 15 68, 050 460 15 68, 093 170 15 68, (032) 290 75 68 (згідно з тарифами  операторів зв’язку) та 50 68 (номер платний). 

Хочу відзначити, що у кол-центрі активно працюють, аби підвищувати якість обслуговування:  впровадили сучасну IP-телефонію і вдосконалили програмне забезпечення, збільшили пропускну здатність ліній, створили додаткові робочі місця, змінили графік чергувань операторів відповідно до пікових навантажень, налагодили співпрацю з гарячими лініями міста Львова та області.

Як результат, кількість опрацьованих звернень у кол-центрі зросла більше як у два рази. Так, якщо у 2018 році було 575,8 тисяч звернень, то 2020-му  — вже 1 196,6 тисяч. 

Окрім цього, у «Львівобленерго» активно впроваджують дистанційні сервіси, щоб клієнти могли швидко подати показник, в автоматичному режимі дізнатись  інформацію про відключення або замовити послуги. 

Наприклад, знадобиться лише кілька секунд Вашого часу, аби подати показник лічильника у чат-ботах Viber або Telegram. Закликаю усіх користуватись дистанційними онлайн-сервісами «Львівобленерго», а можливість зателефонували залиште тим, хто цього дійсно потребує.