Корпоративний блог

Людмила Польова

Робимо все, аби наші клієнти отримували максимум послуг ONLINE

15.04.2020


 

Ми постійно працюємо над впровадженням нових та вдосконаленням діючих онлайн-сервісів для наших клієнтів. І карантин, коли послуги надаються виключно дистанційно, підтвердив важливість і необхідність цього напрямку роботи. 

Так, ми оновили і розширили функціонал наших чат-ботів у Viber і Telegram. Відтепер з допомогою цих сервісів можна не лише за кілька секунд подати  показник, а й отримувати інформацію про причини тимчасових відключень світла та час відновленння електропостачання у разі аварії чи ремонтних робіт.

У цих сервісах ми спростили реєстрацію: тепер для підтвердження особового рахунку потрібно вказати на вибір будь-яку додаткову інформацію — номер електролічильника, прізвище споживача або електронну адресу, зареєстровану у Персональному кабінеті.

У Telegram наші клієнти можуть знайти наш чат-бот у пошуку за назвою компанії — Львівобленерго, у Viber — з допомогою QR-коду: https://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky

Для Вас працюють й інші наші дистанційні сервіси:

• персональний кабінет (info.loe.lviv.ua);
• подання показників електролічильника через веб-чат на сайті www.loe.lviv.ua, електронну пошту  pokaz@loe.lviv.ua та SMS-повідомленням на номер 5068;
• подання показників без з’єднання з оператором на короткий номер 5068 та номер 295-85-13;
• сервіс «Чому немає світла» на сайті www.loe.lviv.ua , де  інформація про аварійні відключення та планові ремонтні роботи доступна без реєстрації. Також тут можна одразу ж відправити повідомлення про відсутність світла.

Сьогодні ми продовжуємо свою роботу, аби зробити наші послуги ще зручнішими для клієнтів.