Корпоративний блог

Людмила Польова

Створюємо нові технології для наших клієнтів

19.08.2016


 
Ми удосконалюємось, створюємо нові технології,  щоб наші клієнти швидко, якісно і зручно отримували інформацію, яка їх цікавить.

Один із таких кроків  — це нова програма “Чому немає світла?”, за допомогою якої клієнти можуть  оперативно дізнатись, чому тимчасово відсутнє світло та час відновлення енергопостачання.

Для цього треба зайти за адресою: www.loe.lviv.ua/ua/online_out у розділ “Чому немає світла?”, вибрати свій район, ввести назву населеного пункту та назву вулиці. Система відразу покаже, що сталося в електромережі та коли планується закінчення планових або аварійних робіт.

Пошук легкий, швидкий та зручний. Для спрощення пошуку можна вводити не всі, а лише кілька букв із назви населеного пункту, вулиці.

Перевагою розділу є те, що клієнт одразу на місці, через свій мобільний телефон, зайшовши на веб-сайт ПАТ “Львівобленерго”, може довідатись інформацію. А також, може попросити глянути в розділ родичів чи знайомих, які в цей час біля комп’ютера і в мережі Інтернет.

Якщо за адресою клієнта інформації немає, потрібно звернутись в кол-центр ПАТ “Львівобленерго” за тел.: 0-800-50-15-68 (цілодобово, безкоштовно).

Розділ працює недавно, перебуває в дослідній експлуатації. Тож якщо у клієнтів Товариства виникнуть зауваження чи пропозиції щодо роботи  програми, потрібно надсилати  їх на електронну адресу прес-служби  ПАТ “Львівобленерго”: press@loe.lviv.ua  або  скористатись формою зворотнього зв’язку на сторінці інформаційно-консультаційного центру Товариства: http://www.loe.lviv.ua/ua/pytannia_ta_vidpovidi