Надійність, якість, безпека!

Відновлення електропостачання споживачів – юридичних та фізичних осіб (крім населення)

Підключення електроустановок споживача, які були відключені на виконання вимоги або припису, здійснюється після усунення споживачем порушень, яке підтверджується відповідним документом організації, що висунула вимогу або видала припис.

Підключення електроустановок споживача, у тому числі які були відключені за заявою споживача, здійснюється відповідно до договору про відключення та повторне підключення або відповідно до домовленості між замовником та електропередавальною організацією, факт якої підтверджується заявою замовника та розрахунковими документами, що підтверджують оплату послуги.

Відновлення електропостачання споживачів проводиться лише за рішенням керівників організацій, з ініціативи яких застосовувалися такі дії, за умови відшкодування споживачами (крім об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави у сфері телекомунікацій та зв’язку, в особливий період) завданих при цьому збитків, у тому числі витрат на відключення і підключення електроустановок, та отримання від них письмового повідомлення про готовність до відновлення електропостачання.

Електропередавальна організація (основний споживач) підключає електроустановку протягом 5 робочих днів з дня оплати власником електроустановки вартості послуг з відключення та підключення електроустановок споживача.
 
Якщо відключення проводилось у зв’язку з:
·         невиконанням припису представника відповідного органу виконавчої влади;
·         недопущенням до розрахункових засобів обліку уповноважених посадових осіб електропередавальної організації;
·         невиконанням обґрунтованих вимог електропередавальної організації (постачальника електричної енергії) щодо приведення розрахункового обліку в технічний стан відповідно до вимог нормативних документів.

Для відновлення електропостачання раніше відключеної електроустановки (повторного підключення) власнику цієї електроустановки необхідно звернутись із заявою, в якій необхідно вказати причину відключення, у відповідний район електричних мереж Львівської області чи м. Львова за місцем розташування об’єкту (електроустановки).
 
Якщо відключення проводилось у зв’язку з:
·         несплатою рахунків відповідно до умов договорів;
·         несплатою за недовраховану електричну енергію, визначену відповідно до законодавства;
·         закінченням терміну дії договорів, наявність яких передбачена Правилами користування електричною енергією;

Для відновлення електропостачання раніше відключеної електроустановки (повторного підключення) власнику цієї електроустановки необхідно звернутись із заявою, в якій необхідно вказати причину відключення, у відповідне відділення електропостачання чи відділ розрахунків та договорів за місцем проведення розрахунків за спожиту електричну енергію.
 
Рекомендований зразок заяви наведено у додатку 1.

Консультації та роз’яснення:

в інформаційно-консультаційному центрі ПАТ «Львівобленерго»:
• тел: (032) 239-21-26; (032) 239-21-29; (032) 239-24-58;
• e-mail: kc@loe.lviv.ua;
• адреса: 79016, м.Львів, вул.Шевченка, 1.