«Львівобленерго» у Telegram та Viber: подати показник за кілька секунд та дізнатись про відключення

Аби швидко подавати показники електролічильника, а також дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи та аварійні відключення електроенергії — зареєструйтесь у сервісах «Львівобленерго» у Telegram та Viber. 

Скористатись послугами дуже просто. 

Telegram — зайдіть у месенджер сервісу і в пошуковій стрічці напишіть «Львівобленерго», а потім додайте свій особовий рахунок. 

Для підтвердження реєстрації разом із особовим рахунком (десять цифр) потрібно вказати на Ваш вибір додаткову інформацію: номер електролічильника, прізвище споживача або електронну адресу, зареєстровану у Персональному кабінеті. 

Viber — зайдіть у меню сервісу Viber і відскануйте QR-код. Далі виконайте такі ж кроки, як і в сервісі Telegram. 

Після реєстрації у чат-боті «Львівобленерго» у Telegram або Viber Ви зможете подавати показник електролічильника за кілька секунд. Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника».

Окрім цього, Ви будете отримувати попередження про планові роботи за день до відключення світла, оперативну  інформацію чому немає світла за Вашою адресою у випадку аварій, а також орієнтовний час відновлення електропостачання. 

Нагадуємо, що особовий рахунок (десятизначний код) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримали у пунктах прийому платежів або при оплаті онлайн.

Технічна підтримка сервісів «Львівобленерго»  у Telegram та Viber працює за телефоном (032) 239-22-37.

Відеоінструкція ЯК зареєструватись і користуватись чат-ботом "Львівобленерго" у Telegram:

Відеоінструкція сервісу "Львівобленерго" у Viber: