Надійність, якість, безпека!

Складання актів екологічної, аварійної та технологічної броні електропостачання споживачів у ПАТ "Львівобленерго"

 
Для складання/перегляду актів екологічної, аварійної та технологічної броні електропостачання споживачу необхідно звернутись із заявою  у відповідний район електричних мереж Львівської області чи м. Львова згідно місця розташування об’єкту. Форма заяви довільна, рекомендований зразок  заяви наведено у додатку 1.

Перелік документів, які споживач повинен надати при перегляді (складанні) актів екологічної, аварійної та технологічної броні електропостачання наведено у додатку 2.

Акт екологічної, аварійної та технологічної броні електропостачання споживача (далі – Акт) складається зі споживачами, що мають:
-        об'єкти та обладнання, обмеження чи повне припинення електропостачання якого може призвести до надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;
-        струмоприймачі I категорії щодо надійності електропостачання;
-        струмоприймачі II категорії щодо надійності електропостачання, у разі включення їх у встановленому порядку до графіків обмеження споживання електричної енергії (ГОЕ) або потужності (ГОП) та графіків аварійних відключень (ГАВ, СГАВ).
 
У випадку звернення споживача, що мають струмоприймачі II категорії щодо надійності електропостачання та які не включені до графіків обмеження споживання електричної енергії або потужності та/або графіків аварійних відключень, Акт складається в місячний термін з дня отримання від споживача відповідного звернення та документів.

Акт складається у двох примірниках (за наявності екологічної броні - трьох). Один примірник Акта залишається у споживача, другий у постачальника електричної енергії за регульованим тарифом (електропередавальної організації), третій, за потреби, надається територіальному підрозділу Держенергонагляду. Акт підписується представником постачальника електричної енергії за регульованим тарифом (електропередавальної організації) та особою, відповідальною за електрогосподарство споживача. Складений Акт затверджується керівниками постачальника електричної енергії за регульованим тарифом (електропередавальної організації) та споживача. За наявності екологічної броні електропостачання її величина, визначена в Акті, погоджується інспектором Держенергонагляду та затверджується керівником територіального підрозділу Держенергонагляду.
Термін дії Акта не обмежується. Визначені в Акті величини екологічної, аварійної та технологічної броні електропостачання не можуть бути змінені без перегляду Акта.

Перегляд Акта здійснюється з ініціативи постачальника електричної енергії за регульованим тарифом (електропередавальної організації) або споживача в місячний термін з дати письмового звернення у випадку:
-        довготривалого (більше одного кварталу) відхилення споживання величин електричної енергії та/або потужності від зафіксованих в Акті;
-        зміни зовнішньої та/або внутрішньої схеми електропостачання;
-        зміни категорії щодо надійності електропостачання споживача;
-        реорганізації підприємства або зміни технології виробництва;
-        приписуДерженергонагляду;
-        визначеному  під час складання (перегляді) Акта.

Спірні питання, що виникають між споживачем та постачальником електричної енергії за регульованим тарифом (електропередавальною організацією) під час визначення та встановлення величин екологічної, аварійної та технологічної броні електропостачання споживача, оформлюються протоколом розбіжностей та в десятиденний термін подаються для розгляду до територіального підрозділу Держенергонагляду. Рішення Держенергонагляду є остаточним.

Консультації та роз’яснення:

в інформаційно-консультаційному центрі ПАТ «Львівобленерго»:
• тел: (032) 239-21-26; (032) 239-21-29; (032) 239-24-58;
• e-mail: kc@loe.lviv.ua;
• адреса: 79016, м.Львів, вул.Шевченка, 1.