Надійність, якість, безпека!

Подати показник електролічильника — швидко і просто!

Сьогодні подати показники свого електролічильника Ви можете кількома різними способами.

Оберіть зручний для Вас варіант:

•  електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
•  в онлайн-сервісах «Мій дім» та «Персональний кабінет»  на веб-сайті ПАТ «Львівобленерго»
•  через Кол-центр 0-800-50-15-68
•  у відповідне відділення електропостачання
•  послуга "Показник з квитанції"

1. Подати показник електронною поштою

З 01.12.2016 року у ПАТ «Львівобленерго» запровадили нову зручну послугу для побутових споживачів електричної енергії. Повідомити показники лічильника відтепер можна на електронну пошту «Львівобленерго».

Як подати показник?

Для цього  необхідно надіслати електронний лист на адресу pokaz@loe.lviv.ua, чітко дотримуючись інструкції.

У листі потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (його можна знайти на квитанції-рахунку за спожиту електричну енергію);

2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!

Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати наступним чином:

Двозонні лічильники:

У листі потрібно вказати три значення у форматі «Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1) код – це десятизначний код абонента;

2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000200 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:

У листі потрібно вказати чотири значення у форматі

«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код – це десятизначний код абонента;

2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000200 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
2. Подати показник через онлайн-сервіси «Мій дім» та «Персональний кабінет»

«Мій дім» на веб-сайті ПАТ «Львівобленерго» працює за адресою: http://loe.lviv.ua/ua/payment_new.

«Персональний кабінет» для клієнтів ПАТ «Львівобленерго» працює за адресою: https://info.loe.lviv.ua/
 
3. Подати показник через Кол-центр 0-800-50-15-68

Ви можете самостійно подати показник електролічильника через Кол-центр ПАТ «Львівобленерго», не чекаючи з’єднання з оператором. Як це зробити?
1.    Наберіть 0-800-50-15-68 (цілодобово, безкоштовно).
2.    Після з’єднання натисніть «1».
3.    Введіть свій десятизначний код (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПАТ "Львівобленерго" або у відповідному районному відділенні електропостачання).  
4.    Після перевірки введеного коду натисніть «1».    
5.    Введіть свій показник лічильника і натисніть «#».
6.    Після перевірки поданого показника натисніть «1».  

Увага! Якщо у Вас встановлений двох- чи трьохзонний лічильник Вам потрібно дочекатись з’єднання з оператором Кол-центру. Після цього:
• повідомте оператору один з параметрів: Ваш особовий рахунок, 10-значний код чи адресу;
• повідомте показник лічильника електричної енергії.

4. Подати показник у відповідне відділення електропостачання

Аби подати показник у відділення електропостачання:
• зателефонуйте у відділення електропостачання
• повідомте оператору один з параметрів: Ваш особовий рахунок, 10-значний код чи адресу;
• повідомте показник лічильника електричної енергії.

Телефони відділень електропостачання у районах Львова та області для подання показників електролічильника


5. Послуга "Показник з квитанції"

У районах Львівщини ПАТ «Львівобленерго» впровадило нову послугу — «Показник з квитанції». Вже у січні 2017 року клієнти ПАТ «Львівобленерго», які сплачують за спожиту електроенергію на квитанційній основі, зможуть вказувати показник приладу обліку електричної енергії на паперовій квитанції-рахунку під час оплати за спожиту електроенергію за попередній місяць. Детальніше за посиланням: http://www.loe.lviv.ua/ua/dlia_presy/novyny~3754

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Рахунок за спожиту електроенергію для населення виставляють за календарний місяць.
 
Отже, Вам потрібно передати показник Вашого лічильника, який Ви зафіксували в перший день наступного місяця (за споживання в грудні — показник на 1 січня, за споживання в січні — показник на 1 лютого і т . д.)  Але подавати показник саме в перший день наступного місяця не обов’язково.
 
Правилами користування електричною енергією для населення п.21 визначено — дані лічильника вважаються показником на кінець місяця, якщо вони передані протягом двох  робочих днів до кінця розрахункового місяця та не пізніше третього робочого дня наступного місяця.
 
Як це виглядає на практиці?
 
Подавати показники потрібно протягом періоду, який починається за два РОБОЧІ дні до кінця місяця і завершується на третій РОБОЧИЙ день наступного місяця.
 
Отже період, в якому можна подавати показники, складає як мінімум п’ять днів. А якщо останні і перші числа місяця припадають на вихідні  дні, то період, в якому можна подавати показники, збільшиться.    
 
Для прикладу, подати Ваш показник за спожиту електроенергію в грудні Ви можете:
29, 30, 31 грудня;
1, 2, 3, 4, 5 січня.
Інший приклад — якщо перше число місяця є робочим днем. Зокрема, подавати показники за січень 2017 року потрібно:
30, 31 січня;
1, 2, 3 лютого.
Аналогічні дні подачі показників визначаються кожного місяця. 
 
Зверніть увагу, що подавати показник електронною поштою, в онлайн-сервісах «Мій дім»«Персональний кабінет» та через кол-центр Ви можете і у вихідні дні, а у відповідне відділення електропостачання — лише в робочі дні.