Подати показник електролічильника — швидко і просто!

Побутові та юридичні клієнти ПрАТ «Львівобленерго» можуть подати показники свого електролічильника кількома різними способами.

ПОБУТОВІ СПОЖИВАЧІ (НАСЕЛЕННЯ)

Показники спожитої електроенергії побутовим клієнтам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного місяця.

Важливо! З 4 грудня 2019 року не потрібно приходити особисто у районні відділення для подачі показника. Дані споживання електроенергії прийматимуть від побутових клієнтів виключно дистанційно!

Оберіть зручний для Вас варіант:

•  електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
•  в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»
•  на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором
•  SMS-повідомленням на короткий номер 5068
•  через веб-чат на сайті "Львівобленерго" www.loe.lviv.ua
•  через cервіси подачі показників у Viber, Telegram та Facebook-messenger

Знайти нові сервіси дуже просто — скористайтесь QR-кодами. Назва сторінки у Facebook-messenger — Подати показник електролічильника "Львівобленерго".

  Viber Перейти Messenger Перейти

Детальніше як подати показник побутовим клієнтам читайте тут:
http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_pobut

 

ЮРИДИЧНІ СПОЖИВАЧІ


Оберіть зручний для Вас варіант:

• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»
• електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068
• у письмовому вигляді за місцем обслуговування

Юридичним клієнтам необхідно подавати показники впродовж трьох календарних днів після розрахункової дати (включно із розрахунковою датою).

Детальніше як подати показник юридичним споживачам читайте тут: http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_jur