Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

Подати показник електролічильника — швидко і просто!

Побутові та юридичні клієнти ПрАТ «Львівобленерго» можуть подати показники свого електролічильника кількома різними способами.

ПОБУТОВІ СПОЖИВАЧІ (НАСЕЛЕННЯ)

Побутовим клієнтам слід подавати показники спожитої електроенергії з 1 до 5 числа місяця включно.

Оберіть зручний для Вас варіант:

•  електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
•  в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»
•  через Кол-центр 0-800-50-15-68, в тому числі без з'єднання з оператором  
•  на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором
•  SMS-повідомленням на короткий номер 5068
•  через веб-чат на сайті "Львівобленерго" www.loe.lviv.ua
•  у Центр обслуговування клієнтів (м.Львів, вул.Шевченка,1)
•  у відповідне відділення електропостачання

Детальніше як подати показник побутовим клієнтам читайте тут:
http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_pobut


ЮРИДИЧНІ СПОЖИВАЧІ

Оберіть зручний для Вас варіант:

• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»
• електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068
• у письмовому вигляді за місцем обслуговування

Юридичним клієнтам необхідно подавати показники впродовж трьох календарних днів після розрахункової дати (включно із розрахунковою датою).

Детальніше як подати показник юридичним споживачам читайте тут:
http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_jur