Надійність, якість, безпека!

Подати показник лічильника

Увага! Показники спожитої електроенергії слід повідомляти ЩОМІСЯЦЯ З 1 ДО 5 ЧИСЛА включно!

Подати показники свого електролічильника Ви можете кількома різними способами.

Оберіть зручний для Вас варіант:

•  електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
•  в онлайн-сервісі «Персональний кабінет» 
•  через Кол-центр 0-800-50-15-68, в тому числі без з'єдання з оператором 
•  на номер 295-85-13 без з'єдання з оператором
•  SMS-повідомленням на короткий номер 5068
•  у Центр обслуговування клієнтів (м.Львів, вул.Шевченка,1)
•  у відповідне відділення електропостачання

1. Подати показник електронною поштою

З 01.12.2016 року у «Львівобленерго» запровадили нову зручну послугу для побутових споживачів електричної енергії. Повідомити показники лічильника відтепер можна на електронну пошту «Львівобленерго».

Як подати показник?

Для цього  необхідно надіслати електронний лист на адресу pokaz@loe.lviv.ua, чітко дотримуючись інструкції.

У листі потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ "Львівобленерго" — 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);

2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!

Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати наступним чином:

Двозонні лічильники:

У листі потрібно вказати три значення у форматі «Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1) код – це десятизначний код абонента;

2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:

У листі потрібно вказати чотири значення у форматі

«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код – це десятизначний код абонента;

2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
2. Подати показник через онлайн-сервіс «Персональний кабінет»

«Персональний кабінет» для клієнтів ПрАТ «Львівобленерго» працює за адресою: https://info.loe.lviv.ua/
 
3. Подати показник через Кол-центр 0-800-50-15-68

Ви можете самостійно подати показник електролічильника через Кол-центр ПрАТ «Львівобленерго», не чекаючи з’єднання з оператором. Як це зробити?
1.    Наберіть 0-800-50-15-68 (цілодобово, безкоштовно) або (032) 290-75-68 (тестовий режим, згідно з тарифами оператора).
2.    Після з’єднання натисніть «1».
3.    Введіть свій десятизначний код (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ "Львівобленерго" — 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання).  
4.    Після перевірки введеного коду натисніть «1».    
5.    Введіть свій показник лічильника і натисніть «#».
6.    Після перевірки поданого показника натисніть «1».  

Увага! Якщо у Вас встановлений двох- чи трьохзонний лічильник Вам потрібно дочекатись з’єднання з оператором Кол-центру. Після цього:
• повідомте оператору один з параметрів: Ваш особовий рахунок, 10-значний код чи адресу;
• повідомте показник лічильника електричної енергії.

4. Подати показник на номер 295-85-13 

1. Наберіть номер 295-85-13 (цілодобово, згідно з тарифами оператора). Далі дотримуйтесь підказок голосового меню.

2. Після звукового сигналу введіть свій десятизначний код (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПрАТ "Львівобленерго" 0-800-50-15-68 або у відповідному районному відділенні електропостачання).  

3. Після перевірки введеного коду натисніть «1» (якщо код ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

4. Після звукового сигналу введіть свій показник лічильника.

5. Якщо показник ввели правильно — натисніть «1» (якщо показник ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

6. Програма повідомить Вас про успішне прийняття показника лічильника.    

5. SMS-повідомлення на короткий номер 5068

З травня 2017 року клієнти «Львівобленерго» можуть повідомляти показники електролічильників на короткий номер 5068 з допомогою SMS.
Аби подати показник на номер 5068 уSMS-повідомленніпотрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ "Львівобленерго" — 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);
2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.
 
Важливо!
Код іПоказник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати таким чином:

Двозонні лічильники:
У SMS-повідомленні потрібно вказати три значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1)код – це десятизначний код абонента;
2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:
У SMS-повідомленніпотрібно вказати чотири значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код – це десятизначний код абонента;
2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на датувідправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
УВАГА! Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ «Київстар» становить 1,00 грн; ТОВ «Лайфселл» (lifecell) — 1,00 грн; ПрАТ «МТС Україна» (ТМ «VODAFONE») — 1,00 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до песійного фонду. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів України.


6. Подати показник у Центр обслуговування клієнтів

У грудні 2017 року у Львові запрацював Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго», де наші споживачі зможуть отримувати необхідні консультації та послуги без виїзду в район. Серед інших послуг Центр здійснює прийом показників електролічильників.

Адреса: м.Львів, вул.Шевченка,1. Графік роботи: 8.00 – 17.00 (понеділок – четвер), без обідньої перерви; 8.00 – 16.00 (п’ятниця), без обідньої перерви. Детальніше про Центр обслуговування клієнтів читайте тут: http://www.loe.lviv.ua/ua/cok

7. Подати показник у відповідне відділення електропостачання

Аби подати показник у відділення електропостачання:
• зателефонуйте у відділення електропостачання
• повідомте оператору один з параметрів: Ваш особовий рахунок, 10-значний код чи адресу;
• повідомте показник лічильника електричної енергії.

Телефони відділень електропостачання у районах Львова та області для подання показників електролічильника


КОЛИ ПОДАВАТИ ПОКАЗНИКИ?

Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та протягом п'яти календарних днів надавати їх Оператору системи розподілу ("Львівобленерго").

Отже, показники спожитої електроенергії слід повідомляти з 1 до 5 числа включно.

Зверніть увагу, що подавати показник електронною поштою, в онлайн-сервісі  «Персональний кабінет», через кол-центр та на короткий номер Ви можете і у вихідні дні, а у Центр обслуговування клієнтів, відповідне відділення електропостачання — лише в робочі дні.