Надійність, якість, безпека!

Онлайн-сервіси ПрАТ «Львівобленерго»

Шановні клієнти ПрАТ «Львівобленерго»!

З лютого 2017 року діє нова онлайн-платформа “Персональний кабінет”, яка покращить якість взаємовідносин і співпраці компанії та клієнтів.

Новий онлайн-сервіс розрахований не лише для побутових, а й юридичних споживачів. Тобто, зареєструвавшись в «Персональному кабінеті» на свою сторінку Ви зможете додати декілька своїх помешкань та фірм (кілька особових рахунків приватних помешкань, кілька договорів з електропостачання на юридичних осіб).

У “Персональному кабінеті” можна в режимі онлайн подати показники електролічильників, дізнатись про нарахування за світло, аналізувати власне споживання електроенергії, роздрукувати квитанції, подати запит та переглянути історію запитів, тощо.

Онлайн-платформою можна користуватись, як зі стаціонарних ПК, так і зі смартфонів та планшетів.

Ви отримаєте повну інформацію, що стосується послуг електропостачання для Вашого дому.

Дані користувачів, які раніше зареєструвались в «Моєму домі» автоматично перенесені в «Персональний кабінет». Для зручності клієнтів, поки що водночас буде працювати і розділ “Мій дім” на веб-сайті ПрАТ “Львівобленерго” , але нові користувачі зможуть зареєструватись лише через сервіс «Персональний кабінет».

Авторизація

Логін
Пароль
   

Якщо Ви забули свій постійний пароль або не можете зайти на свою сторінку, скористайтесь можливістю ВІДНОВЛЕННЯ ПАРОЛЮ.

Для цього необхідно:

  • Введіть логін — номер мобільного телефону, який Ви вказали при реєстрації.

  • Натисніть кнопку

  • На Вашу електронну пошту буде надіслано лист від сайту loe.lviv.ua.
  • Перейдіть за посиланням, яке вказане в отриманному Вами електронному листі.
  • На Вашу електронну пошту буде надіслано другий лист від сайту loe.lviv.ua з тимчасовим паролем.
  • Введіть тимчасовий пароль, отриманий повідомленням на електронну адресу.
  • Введіть на Ваш вибір пароль, який буде надалі Вашим постійним паролем.

Відновлення паролю завершено.


Авторизація

Шановні споживачі електричної енергії, які зареєструвались на сайті ПрАТ «Львівобленерго» до 01.05.2015р.!
     З метою покращення якості обслуговування побутових споживачів, інформування шляхом телефонування, надсилання sms-повідомлень, електронних листів, інших поштових відправлень щодо планових перерв в електропостачанні, якості електричної енергії, умов та режимів її споживання, зміни тарифів, порядку оплати, виставлених рахунків до оплати, наявної заборгованості, іншої додаткової інформації, просимо здійснити повторну реєстрацію.
Логін
Пароль
     


Інструкція по реєстрації нового користувача.


1. Натисніть кнопку «Реєстрація», яка знаходиться над цим текстом і Ви автоматично перейдете на сторінку «Реєстрація нового користувача».
2. На сторінці «Реєстрація нового користувача» введіть десятизначний код та особовий рахунок, які вказані на Вашій квитанції про оплату, номер мобільного телефону та електронної пошти.
3. Після того Ви повинні поставити відмітку в полі «Згідний (-на)» про те, що Ви погоджуєтесь з інформацією, розміщеною вище.
4. Натисніть кнопку «ОК».
5. Після успішної перевірки вказаних Вами даних, Ви отримаєте на вказаний телефон смс-повідомлення з тимчасовим паролем, який буде дійсний на протязі 24 годин. Якщо інформація, наведена Вами невірна, Ви отримаєте відмову у реєстрації.
6. Після отримання смс-повідомлення, введіть логін, та тимчасовий пароль. Логіном для авторизації буде номер мобільного телефону, який Ви вказали при реєстрації.
7. Вам буде запропоновано змінити тимчасовий пароль на постійний: у вікні, що з’явиться вкажіть новий (постійний) пароль.
8. На цьому реєстрація буде завершена. Для авторизації використовуйте номер мобільного телефону як логін та вказаний Вами постійний пароль.


Якщо Ви маєте більше одного особового рахунку.


1. Пройдіть реєстрацію по будь-якому з Ваших особових рахунків.
2. Після авторизації Ви автоматично перейдете на сторінку з інформацією про нарахування. У верхній правій частині сторінки, натисніть кнопку «Додати особовий рахунок».
3. Вкажіть інформацію про додатковий особовий рахунок.
4. Після успішної перевірки Ви зможете вибирати один з Ваших зареєстрованих особових рахунків зі списку, що розміщений у верхній середній частині сторінки.