Чому немає світла?

Чому у Вашому помешканні тимчасово немає світла — Ви можете дізнатись на веб-сайті ПрАТ «Львівобленерго». Для цього оберіть, будь ласка, Ваш район та вкажіть назву населеного пункту та вулиці. Ви отримаєте інформацію про причини тимчасової відсутності електроенергії та орієнтовний час відновлення електропостачання. Якщо за Вашою адресою інформації немає, звертайтесь в кол-центр ПрАТ «Львівобленерго» за тел.: 0 800 30 15 68 (цілодобово, безкоштовно).

Пошук відключень

NEW! Аби заздалегідь дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи, отримувати повідомлення про аварійні відключення електроенергії, а також швидко подавати показники електролічильника — зареєструйтесь у сервісах «Львівобленерго» у Telegram та Viber: http://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

ВАЖЛИВО: крім звернення в кол-центр, Ви можете повідомити про відсутність електроенергії чи обірвані проводи електромереж на сайті "Львівобленерго". Сервіс працює у тестовому режимі.

Увага! Власністю ПрАТ «Львівобленерго» є кабельні і повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинку.

Тож якщо світло відсутнє тільки у Вашій квартирі чи лише частині багатоквартирного будинку — проблема у внутрішньобудинкових електромережах, які перебувають на балансі власників будинків. Відтак, у такій ситуації Вам потрібно звертатись до ОСББ, ЖЕКу, які обслуговують Ваш будинок, чи до аварійної комунальної служби.

До уваги мешканців сіл! Повідомляючи про відсутність світла вказуйте ту ж свою адресу, яка зазначена у квитанції за електроенергію. Це пришвидшить передачу інформації в аварійні служби.

Додатково інформуємо, що некоректні чи недостовірні повідомлення від користувачів розглядатись не будуть.

*Всі поля обов’язкові для заповнення