ВЕБ-ЧАТ! Подати показник, дізнатись скільки платити або ситуацію з
відключенням — миттєво тут!

Як подати показник електролічильника через TELEGRAM? Інструкція

31.10.2019
Telegramстав одним з найбільш популярних серед нових способів подачі показників для наших клієнтів. Про це засвідчило опитування на сайті «Львівобленерго» та Facebook-сторінці компанії.

Як подати показник електролічильника через  Telegramчитайте далі.

1.       На стартовій сторінці сервісу Telegramзайдіть на «Пошук».
2.       У стрічці пошуку введіть Львівобленерго. Перейдіть на офіційний чат-бот прийому показників лічильників електроенергії  ПрАТ «Львівобленерго».
3.       Аби скористатись чат-ботом натисніть «Розпочати». Ви отримаєте повідомлення: «Доброго дня! Вас вітає «Львівобленерго». Для використання сервісу Вам необхідно додати свої особові рахунки».
4.       Щоб приєднати свій особовий рахунок до сервісу натисніть «Додати новий» (внизу екрана посередині).
5.       Вкажіть свій особовий рахунок (десятизначний код).
* Особовий рахунок (десятизначний код) Ви можете дізнатись з квитанцій про оплату електроенергії за минулі місяці або в кол-центрі «Львівобленерго».
6.       Для підтвердження рахунку введіть номер свого лічильника. Якщо все гаразд у Вас з’явиться повідомлення: «Особовий рахунок успішно додано!».
* Номер лічильника електроенергії можна побачити на лицьовій панелі приладу (під тими цифрами, які є "показниками лічильника").
* Рахунків можна додати кілька. Аби приєднати ще один рахунок Вам необхідно знов натиснути «Додати новий» внизу екрана посередині і повторити  попередню процедуру.
7.       Вітаємо, Ви успішно зареєстрували свої особові рахунки. Тепер Telegramїх запам’ятав і Ви швидко зможете подавати показники електролічильника. Аби повідомити показник натисніть «Мої особові рахунки»
8.       Оберіть необхідний рахунок, а TelegramВам підтвердить повідомленням, який рахунок обрано.
9.       Натисніть – «Надіслати показник». Чат-бот повідомить Вас про останній поданий показник.
10.  Напишіть свій показник лічильника.
11.   Далі Ви отримаєте повідомлення від чат-бота: «Дякуємо! Наданий Вами показник прийнятий в обробку!».
*Для подачі показника лічильника за іншим особовим рахунком – тисніть «Мої особові рахунки» внизу екрана зліва.
* За необхідності Ви можете видалити внесені раніше особові рахунки.
 
Увага! Якщо у Вас не відображаються кнопки управління сервісом натисніть значок кнопок внизу екрана посередині.
 
У разі виникнення додаткових запитань Ви можете скористатися функцією «Допомога», де з’явиться телефон технічної підтримки.
 
Бажаємо Вам зручного користування Telegram-чатом «Львівобленерго»!
Відеоінструкція: https://youtu.be/vAmD8z2MpWY

Прес-служба ПрАТ "Львівобленерго"





До архіву новин