Наші клієнти активно користуються «Телефоном довіри» — (032) 239-23-28

24.07.2019
Близько 3,5 тисяч дзвінків надійшло на «Телефон довіри» ПрАТ «Львівобленерго» у першому півріччі 2019 року. Всі повідомлення клієнтів енергетики належно опрацювали і відреагували на них.

Значна частина дзвінків була пов’язана із скаргами на відсутність електроенергії через аварійні відключення та планові роботи, а також питань, які стосуються подачі показників електролічильників та розрахунків.  

Зважаючи на ці звернення, Товариство розширило шляхи інформування споживачів про вимкнення, зокрема через соціальні мережі та «Персональний кабінет», а також працює над вдосконалення сервісів подачі показників.

Окрім цього, через «Телефон довіри» клієнти повідомляли про крадіжки електроенергії. За всіма фактами провели відповідні перевірки, в тому числі виїзні.

Як результат, здійснено нарахування за крадіжки електроенергії на загальну суму понад 83 тис. грн.

Скарг на зловживання чи порушення дисципліни працівниками Товариства у січні-червні 2019 року на «Телефон довіри» не поступало.

Нагадуємо, що цілодобовим  номером «Телефону довіри» — (032) 239-23-28 можна скористатись АНОНІМНО.

За цим номером Ви можете надати інформацію про:
• відомі Вам факти крадіжок електричної енергії, електрообладнання;
• неправомірні дії та некоректну поведінку  працівників Товариства;
• зловживання працівників Товариства;
• порушення чинного законодавства України.

Інформація, яку Ви повідомите, буде конфіденційною. Вона попередить зловживання працівників Товариства і підвищить якість обслуговування споживачів.

Додатково інформуємо, що отримати консультації та роз’яснення можна у Кол-центрі ПрАТ «Львівобленерго» за номером 0-800-50-15-68 (цілодобово, безкоштовно).

Окрім цього, сьогодні для споживачів діють чотири додаткові номери кол-центру «Львівобленерго» від різних операторів зв’язку: 093-170-15-68; 067-333-15-68; 050-460-15-68; (032) 290-75-68 (цілодобово, згідно з тарифами оператора).

Прес-служба ПрАТ «Львівобленерго»




До архіву новин