Надійність, якість, безпека!

Два нові способи подати показник електролічильника для юридичних споживачів — через e-mail та SMS

02.08.2018
Починаючи з липня юридичні споживачі ПрАТ «Львівобленерго» мають можливість подавати показники електролічильників двома новими способами — на електронну пошту pokaz@loe.lviv.ua та з допомогою SMS на номер 5068.

Тож сьогодні дистанційно можна подати показники трьома шляхами:
 
• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет» 
• електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068
 
ПОДАТИ ПОКАЗНИК ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ pokaz@loe.lviv.ua
 
Cпершу необхідно укласти додаткову угоду до договору про постачання електричної енергії, де буде вказана електронна адреса, з якої подаватиметься показник. Для цього слід звернутись у відділення електропостачання чи відділ розрахунків і договорів за місцем обслуговування. 
 
Після укладення додаткової угоди інформацію про електронну скриньку клієнта внесуть у програму розрахунків для можливості подачі показників.
 
Як правильно оформити повідомлення?
 
Електронний лист з показниками слід сформувати чітко згідно із шаблоном:
10-значний код {пробіл} номер лічильника {пробіл} показник.
 
Приклад: 50000009999 99999А 123456
(50000009999 — десятизначний номер, 99999А — номер лічильника, 123456 — показник лічильника) 
 
Показник потрібно відправити з електронної адреси, яка вказана у додаткові угоді, на електронну адресу pokaz@loe.lviv.ua
 
Важливо! Для кожного окремого приладу обліку необхідно формувати окремий електронний лист.
               
Як подати показник у випадку розрахунків за зонами доби?
 
У випадку розрахунків за тарифами, диференційованими за періодами часу, всі показники лічильника необхідно записати в одну стрічку в такому порядку: 10-значний код {пробіл} номер  лічильника {пробіл} показник активної електроенергії (день/напівпік) {пробіл} показник (ніч) {пробіл} показник (пік) {пробіл} показник реактивної електроенергії (день/напівпік) {пробіл} показник (ніч) {пробіл} показник (пік) {пробіл} показник генерації (день/напівпік) {пробіл} показник (ніч) {пробіл} показник (пік).
 
Важливо! Електронний лист з показниками теж слід сформувати чітко згідно із шаблоном, бо інакше система не зможе коректно опрацювати дані.
 
Як отримати 10-значний код для подачі показників? 
 
10-значний код споживача можна дізнатись на рахунку за електроенергію, у відділенні електропостачання чи у відділі розрахунків і договорів за місцем обслуговування.
 
Коли подавати показники?
 
Подавати показники необхідно впродовж трьох календарних днів після розрахункової дати (включно із розрахунковою датою).
 
Як дізнатись, чи показник лічильника прийняли до розрахунків?
 
Якщо Ви коректно подали всю інформацію, на електронну пошту надійде лист із текстом: “Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято. Дякуємо за співпрацю”.  Якщо ж у листі з показниками допущена помилка, система автоматично повідомить Вас про це.
 
ПОДАТИ ПОКАЗНИК ЧЕРЕЗ SMS НА КОРОТКИЙ НОМЕР 5068
 
Cпершу необхідно укласти додаткову угоду до договору про постачання електричної енергії, де буде вказаний номер телефону, з якого подаватиметься показник. Для цього слід звернутись у відділення електропостачання чи відділ розрахунків і договорів за місцем обслуговування. 
 
Після укладення додаткової угоди номер мобільного телефону клієнта внесуть у програму розрахунків для можливості подачі показників.
 
Як правильно оформити повідомлення?
SMS-повідомлення з показниками слід сформувати чітко згідно із шаблоном:
10-значний код {пробіл}номер лічильника {пробіл}показник.
 
Приклад: 50000009999 99999А 123456
(50000009999 — десятизначний номер, 99999А — номер лічильника, 123456 — показник лічильника) 
 
Показник потрібно відправити з номера мобільного телефону, який вказаний у додатковій угоді, на короткий номер 5068.
 
Важливо! Для кожного окремого приладу обліку необхідно формувати окреме повідомлення.
           
Як подати показник у випадку розрахунків за зонами доби?
 
У випадку розрахунків за тарифами, диференційованими за періодами часу, всі показники лічильника необхідно записати в одну стрічку в такому порядку: 10-значний код {пробіл}номер лічильника{пробіл}показник активної електроенергії (день/напівпік){пробіл}показник (ніч) {пробіл}показник (пік) {пробіл} показник реактивної електроенергії (день/напівпік) {пробіл}показник (ніч) {пробіл}показник (пік) {пробіл}показник генерації (день/напівпік) {пробіл}показник (ніч) {пробіл}показник (пік).
 
Важливо! SMS-повідомлення з показниками слід сформувати чітко згідно із шаблоном, бо інакше система не зможе коректно опрацювати дані.
 
Як отримати 10-значний код для подачі показників? 
 
10-значний код споживача можна дізнатись на рахунку за електроенергію, у відділенні електропостачання чи у відділі розрахунків і договорів за місцем обслуговування.
 
Коли подавати показники?
 
Подавати показники необхідно впродовж трьох календарних днів після розрахункової дати (включно із розрахунковою датою).
 
Яка вартість відправки SMS із показниками?
 
Вартість SMS-повідомлення на короткий номер 5068 — згідно з тарифами мобільного оператора клієнта.
 
Як дізнатись, чи показник лічильника прийняли до розрахунків?
 
Якщо Ви коректно подали всю інформацію, на номер мобільного телефону надійде повідомлення із текстом: “Показник приладу обліку успішно прийнято ”. Якщо ж у SMS з показниками допущена помилка, система автоматично повідомить Вас про це.

Прес-служба ПрАТ «Львівобленерго»





До архіву новин