Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

Переплата за електроенергію через відсутність прямих розрахунків – основний недолік для майже 40% користувачів сайту

11.06.2018
Протягом місяця користувачі офіційного сайту ПрАТ «Львівобленерго»  могли відповісти на питання, які недоліки при відсутності прямих договорів між побутовими клієнтами та ПрАТ «Львівобленерго» вважають основними. 
 
За результатами опитування найбільшу кількість голосів серед запропонованих недоліків  отримав «вищий тариф» - 37,5 %.  

Недоступні онлайн-сервіси створюють незручність для 29,17% опитуваних користувачів сайту. 
 
Те, що наші споживачі не мають можливості  розраховуватись за спожиту електричну енергію за двозонним тарифом через відсутність прямих розрахунків з енергопостачальником -  турбує 20,83 %. 
 
12,5% серед тих споживачів, які взяли участь в опитуванні, вважають відсутність субсидії найбільшою проблемою, коли немає розділу загальнобудинкового обліку електроенергії.
 
Нагадуємо, що процедуру розділу може розпочати тільки власник (балансоутримувач) багатоквартирного будинку. Відтак, вся відповідальність за проведення розділу загальнобудинкового обліку і облаштування поквартирного обліку електроенергії покладена на власника (балансоутримувача) будинку. 
 
Прес-служба ПрАТ «Львівобленерго»





До архіву новин