Надійність, якість, безпека!

Особливості розрахунків юридичних споживачів

17.11.2017
Наші клієнти — юридичні споживачі звертаються до ПрАТ «Львівобленерго» з питаннями, чому електропостачальник вручає клієнту рахунок за обсяг електроенергії за 2 місяці наперед. Інформуємо, що рахунок не обов’язково  платити відразу після його отримання, адже в кожному окремому рахунку зазначено кінцевий термін його оплати.

Про це повідомили на прес-конференції директор з електропостачання ПрАТ «Львівобленерго» Костянтин Ющак, начальник відділу розрахунків та договорів  Роман Гринчук, заступник начальника відділу електропостачання Володимир Ребот.

Наприклад, якщо 26 жовтня споживачу видали рахунок для оплати обсягу електроенергії за листопад, то внизу ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ зазначено, що термін оплати цього рахунку — до 25 листопада. Тобто, у підприємства для здійснення такого платежу є ще цілий місяць: починаючи з 26 жовтня до 25 листопада.

«Прошу наших споживачів звернути увагу саме на терміни сплати рахунку, який зазначено великими літерами внизу документа. Не потрібно поспішати, а спокійно звірити реквізити, підготуватись і здійснити оплату до терміну, вказаному в рахунку», — наголосив Роман Гринчук.

Також звертаємо увагу, що така форма розрахунків за електроенергію визначена у Правилах користування електричною енергією, які затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

«Звертаюсь до всіх споживачів з розумінням ставитись до термінів оплати за електроенергію, особливо в осінньо-зимовий період. Тому що своєчасна оплата за електроенергію дає можливість нашому Товариству вчасно розраховуватись з Державним підприємство «Енергоринок» за куповану електроенергію, а ДП «Енергоринок» — розрахуватись за паливо, що є надзвичайно важливим», — підкреслив Костянтин Ющак

Детальніші роз’яснення юридичні споживачі можуть отримати у відділі розрахунків та договорів або відділеннях електропостачання ПрАТ «Львівобленерго» за місцем обслуговування.

Також енергетики проінформували про роботу онлайн-сервісу «Персональний кабінет» (https://info.loe.lviv.ua/), який працює як для юридичних, так і побутових клієнтів. «Побутові споживачі, які зареєструються у «Персональному кабінеті», мають можливість отримувати інформацію про нарахування за електроенергію, обсяги споживання, субсидії; подати показник приладу обліку; роздрукувати рахунок; здійснити оплату за електроенергію в режимі онлайн; подати заявку на встановлення зонного лічильника; подати запит», — розповів Володимир Ребот.

Крім цього, вже розроблена можливість розсилки повідомлень клієнтам з необхідною для них інформацією.

На сьогодні у «Персональному кабінеті» зареєстровано 11% побутових та 10% юридичних клієнтів ПрАТ «Львівобленерго».   

Відеозапис прес-конференції Ви можете переглянути тут:
Прес-служба ПрАТ «Львівобленерго»




До архіву новин