Надійність, якість, безпека!

Гарячі лінії комунальників. Кому куди і як подавати покази лічильників?

Alternation, 15 квітня

Якось через зайнятість у мене не склались стосунки з комунальними службами. Кожен раз доводиться оплачувати з боргом, і з істеричними погрозами відключень телефону/газу/світла, і погрозами суду.
Оплачувати – не пізніше 25 числа, показники подавати – не пізніше 1-го, і то ще в кожного по різному. Стільки умовностей і вимог. Так, наче працюючій людині немає більше роботи, крім як носитися в робочий час з показниками тих лічильників в ЖЕК, вже не кажу про оплату і вистоювання черг в касі ощад банку/пошти, а тепер і Привату, разом з пенсіонерами в 20-х числах.

То ж я вирішила для себе перевірити чи реально спростити собі життя і вирішити це питання парою телефонних дзвінків на доступні лінії без особистої присутності, щоб було вчасно, зручно без погроз та стресу?

Оскільки вода це життя, почали з Водоканалу. Чесно кажучи найбільше дратує бігати з тими показниками лічильників в ЖЕК. Тому вирішила подзвонити і дізнатися, яким ще способом можна подати показ води, крім як особисто занести, бо воду можуть не нараховувати пару місяців.

Телефон з сайту – 245-92-18 – це гаряча лінія. Після 17 години в трубці одні короткі гудки.  Спробувала дзвонити зранку в 12 – те саме. Таке враження, що лінія не обслуговується взагалі.

Вирішила дзвонити уже на усі інші номери. Диспетчерська 1551 – на моє питання, чи можу подати покази, мужчина рявкнув: “Я покази не приймаю” і кинув трубку. Я навіть не встигла запитати, а хто приймає. Ще одна лінія – 276-20-50 – те саме, довгі гудки і ніякого результату.

Галицький район тел.: 276-73-98

Франківський район тел.: 275-58-04

Залізничний район тел.: 276-21-69

Шевченківський район тел.: 245-91-85

Личаківський район тел.: 245-91-82

Сихівський район тел.: 245-92-95 (97)

На щастя були ще номери для кожного району, вибравши свій, подзвонила:

“- Личаківський район, слухаю ! (Евріка!!!)

– Можу подати покази лічильників?

– Кажіть адресу і показники”.

Третя спроба увінчалась успіхом, тому в разі чого буду знати – гаряча лінія з сайту – не актуальна, зате можна дзвонити по своєму району і подавати.

Далі газ. З цими напевне найгірші жарти. Раніше хоча б пеню не нараховували.. А тепер, якщо не подаєш вчасно покази, то заплатиш втридорога пеню.

Тел.:032-2907-104; 067-21-77-104, працюють з 8.-20. По стаціонару і по мобільному номеру додзвонилась зразу, включився робот:

” – Ви можете подати показник газового лічильника чи поставити запитання через особистий кабінет на сайті 104.юа. З метою покращення обслуговування ваша розмова може бути записана. Очікуйте з’єднання з оператором, ваш дзвінок дуже важливий для нас.”40 секунд “робота” і за два гудка з’єднало з оператором. Запитала чи можу подати покази лічильника.

“Номер особового рахунку”…. ммм… на жаль, на той момент при собі його не мала. Задала нове питання: “Коли краще мені подавати показники, в яких числах, щоб не було боргу?”

” – Назвіть номер особового рахунку або адресу, я зафіксую звернення і тоді вам все поясню! ” – рявкнула оператор…

Ну хоч по адресі можна, і то добре. Назвала, подала. Наступні показники сказали подавати 1 числа місяця. Ну хоч так, лінія функціонує, покази приймають, є мобільний номер для звернення, головне вписатись в інтервал з 8-20 і на наступний раз уже підготувати їм той особовий рахунок. Єдине зауваження, ну але це мабуть лише суто суб’єктивна думка – бути хоч трохи доброзичливішими до звернень своїх, як би то не було, але клієнтів…

Далі обленерго, служба не комунальна, а приватна і в разі несплати реально може виключити електроенергію. До слова – лічильник розташований у спільному коридорі з сусідами, вільного доступу до нього немає, попасти туди можна лише коли хтось є вдома, а ми як уже казала не так часто буваємо.  Подзвонила я на номер гарячої лінії 0-800-50-15-68 (один і для мобільних і для стаціонарних телефонів, і навіть цілодобовий).

“Центр ПАТ Обленерго. Для з’єднання з оператором натисніть 0. Для користування голосовим меню натисніть 1.Повідомляємо вас, що з метою контролю якості обслуговування ваш дзвінок буде записано”.

26 секунд “робота”, три гудка і мені представляється по прізвищу оператор (так, мене це теж здивувало, в основному звикла до імен, або назви установи). Голос робота не сподобався, але то таке.

“- Можу я подати покази лічильників?”” – Так, назвіть вашу адресу ….” (і навіть не особовий рахунок, хоча його приготувала заздалегідь”. “За вашою адресою покази подає контролер щомісяця. ”

“- А можу я сама вам подати покази? ”

“- Так, звісно, якщо бажаєте. А де знаходиться у вас лічильник? В коридорі загального користування?”

“- За спільними дверима з сусідами. Коли мені краще подавати покази?”

“- Може збирати покази контролер, або ви можете подавати після 25 числа щомісяця”.

Ну що ж, чекатиму 25 числа, або може мені пощастить побачити контролера…Або все-таки зателефоную до вас ще раз.

Ну і на сам кінець Теплоенерго. Туди на щастя покази подавати не потрібно, але хотіла подзвонити на “лінію тепла”, і запитати чи не маю я перед ними заборгованості, все ж таки кінець опалювального сезону був. Набрала “лінію тепла” (032) 229-30-00 і …оніміла. Першим ділом від голосу “робота”…я не знаю чим керувались його творці, але йому б краще читати десь некрологи, а не вітати “клієнтів”.

“Доброго дня. Вас вітає інформаційно-диспетчерська служба тепла лінія львівського міського комунального підприємства Львівтеплоенерго. Для керування головним меню просимо перевести телефон в тоновий режим.

(????!!!!!???тоновий режим? Агов, який тоновий режим, я ж вам з стаціонарного дзвоню..)

Інформація про тарифи – натисніть 1

Тарифи на теплову енергію – натисніть 2

Для отримання інформації про стан рахунку в автоматичному режимі – натисніть 3

Облік споживання та відлік теплової енергії – натисніть 4

Відключення та підключення до мереж централізованого опалення натисніть 5
Недогрів приміщень натисніть 6
Отримати допомогу диспетчера або надіслати повідомлення факсом натисніть 7
( яким факсом??? ви справді думаєте, що людина дзвонить на гарячу лінію, щоб відправити факс?)

Далі ще веселіше:

Прослухати інформацію про аварії натисніть 8 ( не, ну це вже знущання! я дзвоню щоб прослухати інформацію про аварію? ви серйозно?)

Щоб прослухати інформацію ще раз натисніть 0.

(О боже, за що??? Мої вуха цього ще раз не витримають)

Щоб отримати більш детальну інформацію щодо вашого особового рахунку телефонуйте 245 12 15 (ох та не вже??? А за що ж я тоді вислуховували 1,5 хвилини все вище перечислене, щоб дзвонити ще за іншим номером????)

І тишина. Рівень тепла та відкритість зворотного зв’язку просто зашкалює. Можна слухати цю наругу над слухом і здоровим глуздом ще раз, можна дзвонити по тому іншому номеру, а можна просто забити, і сказати, та ну його в пень, з тим боргом… і чекати квитанцію.

От приблизно все, що треба знати про зворотній зв’язок з нашими комунальними службами. Приймуть ваші звернення і покази лічильника по гарячій лінії без проблем Львівгаз і Обленерго. Вивчити номер свого району і подавати лічильники можна без проблем Водоканалу. Але не дай боже мати якісь питання до Теплоенерго, туди краще не дзвонити взагалі.



До новин ЗМІ