Надійність, якість, безпека!

Голосовий робот

Кожен споживач ПАТ "Львівобленерго" може в телефонному режимі дізнатись стан своїх розрахунків за спожиту електричну енергію. Для цього необхідно здійснити кілька простих кроків:  

  1. Зателефонувати за номером Кол-центру Товариства — 0-800-50-15-68.
  2. Перейти в голосове меню, натиснувши «3».
  3. Обрати розділ «Стан рахунку», натиснувши «2».
  4. Перевести телефон у тоновий режим.
  5. Ввести цифри десятизначного коду, який є на квитанції про оплату за спожиту електроенергію.
  6. Ви отримаєте інформацію про стан своїх розрахунків за спожиту електроенергію.

Кожен споживач може знайти свій код на квитанції про оплату або інформаційній квитанції про стан розрахунків за спожиту електроенергію, отримані в пункті прийому платежів.

Форма квитанцій у різних банках може бути різною, але код споживача вказується обов’язково.

Увага! Послуга „Голосового робота” можлива лише з телефонного апарату, який має функцію тонового режиму.

Автоматизована довідкова інтерактивна система працює цілодобово для споживачів міста Львова та всіх районів області.

Інформація у базі „Голосового робота” оновлюється щоденно, однак стан розрахунків, який повідомляється системою, зміниться лише через два робочі дні після того, як споживач здійснив оплату за спожиту електроенергію.

 Консультації та роз'яснення — у Інформаційно-консультаційному центрі та Кол-центрі.