Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

Як подати показник електролічильника — газета «Високий замок»

01.10.2018
З 1 до 5 жовтня включно побутовим клієнтам слід подати показник електролічильника за вересень. Як це можна зробити дізнались журналісти газети «Високий замок»: https://wz.lviv.ua/news/378112-lvivoblenerho-zaprovadzhuie-novyi-poriadok-podannia-pokaznykiv-lichylnykiv

«У нас є різні варіанти, яким чином можна подавати показники лічильників, — розповіла „ВЗ“ керівник прес-служби ПрАТ „Львівобленерго“ Галина Роспопа. — Але знаємо, що є проблемне питання із додзвоном. Зараз саме набираємо працівників у кол-центр, збільшуємо штат. Запускаємо можливість, щоб людина могла і по телефону додзвонитися. На сайті є розділ „Як подати показник“ і там є різні методи, яким чином подати. Зокрема, цього місяця на сайті запустили чат-бот, де людина може ввести свій особовий номер і подати показник.

Але ми розуміємо, що є велика категорія людей, які хочуть подати показники тільки телефоном. Тому йдемо двома шляхами. Перший — збільшуємо штат нашого кол-центру. Другий — починаємо запускати телефони по районах. Кожен район матиме свій телефон.

Що робити зараз? Якщо людина не додзвониться, то їй нарахують за електрику по-середньому. Але не треба цього лякатися, бо все одно в кінці місяця ці суми вирівняються. Якщо заплатили по-середньому більше, то наступного місяця заплатите менше. У жодному разі ніхто світло відключати нікому не буде.

Також людина може фізично прийти і подати показник у Львові на вул. Шевченка, 1 — у новий Центр обслуговування клієнтів. Хоча у цей перехідний період, коли люди ще не зорієнтувалися, можна подати показники і в районному відділення ЛОЕ, там де вони раніше ходили. Є міський стаціонарний номер — 295−85−13, куди можна дзвонити без з’єднання з оператором. Звичайно, закликаємо усіх реєструватися в персональному кабінеті на нашому сайті. Звідти можна заплатити, роздрукувати рахунки, подати показники, подивитися динаміку оплати».

Тож відтепер показники лічильників на електрику потрібно буде подавати самим мешканцям. Контролери, які досі знімали показники цих лічильників, розвісили по під’їздах відповідні жовті оголошення. Журналіст «ВЗ» поспілкувалася з контролеркою. Жінка показала, де знаходиться мій лічильник, і як з нього знімати показники. Показники лічильників треба подавати щомісяця, знімаючи фактичні цифри на шкалі лічильника станом на 1 число місяця. Далі протягом п’яти календарних днів їх треба передати оператору. Наприклад, показник за вересень слід подавати з 1 по 5 жовтня включно. Якщо у «Львівобленерго» до 6 числа не отримають показники лічильника, то фактичний обсяг спожитої електроенергії визначать «по-середньому». Контролер також перевірятиме показники вашого лічильника, але раз на квартал — аби зняти контрольний показ і перевірити стан лічильника.

А загалом цього року в Україні стартувала енергетична реформа, учасником якої стало і «Львівобленерго». Реформа має розділити два види діяльності: постачання і розподіл електроенергії. Відтак від «Львівобленерго» відділився постачальник електроенергії — ТОВ «Львівенергозбут». Він і виставлятиме рахунки споживачам. А самі показники прийматиме розподільник електроенергії — «Львівобленерго».

Як подати показники лічильника за електроенергію?

•  електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»
• через кол-центр 0−800−50−15−68, в тому числі без з'єднання з оператором
• на номер 295−85−13 без з'єднання з оператором
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068
• у Центр обслуговування клієнтів (м.Львів, вул. Шевченка, 1).




До архіву новин