Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

Новий сервіс подачі показників для побутових клієнтів «Львівобленерго»

01.08.2018
У липні для побутових споживачів ПрАТ «Львівобленерго» запрацював новий багатоканальний стаціонарний номер телефону 295-85-13, де можна самостійно подати показник електролічильника в автоматичному режимі.

Як подати показник?

1. Наберіть номер 295-85-13 (цілодобово, згідно з тарифами оператора). Далі дотримуйтесь підказок голосового меню.

2. Після звукового сигналу введіть свій десятизначний код (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПрАТ "Львівобленерго" 0-800-50-15-68 або у відповідному районному відділенні електропостачання).  

3. Після перевірки введеного коду натисніть «1» (якщо код ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

4. Після звукового сигналу введіть свій показник лічильника.

5. Якщо показник ввели правильно — натисніть «1» (якщо показник ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

6. Програма повідомить Вас про успішне прийняття показника лічильника.     

Важливо! Сервіс працює для всіх побутових споживачів ПрАТ "Львівобленерго".

Увага! Якщо у Вас встановлений двох- чи трьохзонний лічильник ("нічний" тариф) Вам потрібно скористатись іншими доступними способами подачі показників:
•  електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua
•  онлайн-сервіс «Персональний кабінет» info.loe.lviv.ua  
•  Кол-центр 0-800-50-15-68
•  SMS-повідомлення на короткий номер 5068
•  Центр обслуговування клієнтів (м.Львів, вул.Шевченка,1)
•  відповідне відділення електропостачання.

Детальніше — на веб-сайті «Львівобленерго» на сторінці «Побутовим споживачам»/«Подати показник лічильника»: http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_pobut

Нагадаємо, що відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії побутові споживачі  зобов'язані щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показники лічильника електричної енергії та подавати їх у «Львівобленерго» протягом п'яти календарних днів.

Отже, показники спожитої електроенергії слід повідомляти з 1 до 5 числа включно. Наприклад, показники за липень слід подавати з 1 по 5 серпня включно.

Прес-служба ПрАТ «Львівобленерго»





До архіву новин