Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

Історія одного боржника

02.04.2018
У ПрАТ “Львівобленерго” є багато недобросовісних споживачів, які недотримуються закону - не оплачують за спожиту електричну енергію та безобліково підключаються до електромережі. Як приклад, один із них - побутовий споживач, який проживає на вулиці Театральній у місті Львові та позиціонує себе як громадський діяч. Він вже два роки не оплачує за світло та самовільно підключається до електромережі. До того ж, не пускає енергетиків до електрощитової, де є лічильник, звертається зі скаргами на “гарячу лінію” області, що мовляв працівники “Львівобленерго” неправильно нараховують йому квитанції за електроенергію. І навіть заявляє, що працівники компанії йому погрожують без жодних підстав, самі підпалюють його поверхову електрощитову, пошкоджують електромережу, проводять заміну лічильника без його погодження, участі та без складання  відповідних актів.
 
1 березня 2018 року працівники ПрАТ “Львівобленерго” спільно з представниками ЛКП “Айсберг”, Львівської обласної державної адміністрації, Галицької районної адміністрації завітали до цього споживача. Чоловіка в квартирі не застали, хоча він був попереджений про візит поштовим листом. Комунальники допустили працівників “Львівобленерго” до лічильника. Енергетики відкрили поверхову шафу, яка була закрита на навісний замок та побачили в ній лічильник, який не працював та був прикручений, як бутафорія до дерев’яної дошки і приставлений до стіни. А споживач до електромережі був підключений напряму без лічильника.
 
 Працівники “Львівобленерго” замінили лічильник, відновили схему підключення та вчергове відключили його від електричної енергії доти, доки він не оплатить борг або укладе угоду на розтермінування. 
 
До слова, конфлікт між “Львівобленерго” та цим мешканцем триває вже два роки. З січня 2016 року він почав споживати багато електричної енергії: за січень -  900 кВт, лютий - 800 кВт, березень - 700 кВт. Контролер “Львівобленерго” навіть зафіксував факт, що споживач в цей час користувався електрообігрівачами. У квітні 2016 року у нього згорає лічильник, ймовірно через велике навантаження. Тоді споживач звертається до енергетиків з інформацією про те, що йому підпалили лічильник. В свою чергу “Львівобленерго” безкоштовно проводить заміну. У серпні 2016 року мешканець від енергетиків отримує попередження про відключення електричної енергії за не оплату. У вересні 2016 року його відключають від електропостачання (відповідно до п. 27 Правил користування електричною енергією). З грудня 2015 року та по даний час цей пан не платить за електроенергію та періодично  самовільно підключається до електромережі.
 
Сьогодні справа цього споживача щодо заборгованості за електричну енергію “Львівобленерго”  передана до Галицького районного суду. 
 
На жаль, такі факти безоблікового використання електричної енергії негативно впливають на якість послуг, які надає ПрАТ “Львівобленерго”. Енергетики й надалі відключатимуть від електричної енергії проблемних споживачів, які порушують правила користування електричною енергією. 
 
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ, якщо Вам відомі факти крадіжки  електричної енергії чи електрообладнання - телефонуйте на “Телефон довіри” ПрАТ “Львівобленерго”: (032) 239-23-28,  який працює цілодобово та є анонімним. 
Прес-служба ПрАТ “Львівобленерго”





До архіву новин