Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

ЗМІ про нас: Подати показник можна у новому Центрі обслуговування клієнтів

05.03.2018
У Львові, на вулиці Шевченка, 1, працює Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго», який надає послуги для усіх споживачів Львівщини. Про це проінформувало "Твоє місто".  

У новому офісі клієнти Львівобленерго зможуть вирішити більшість питань, із якими вони часто звертаються до районних відділень:

подати показники лічильника;
оформити пільги на оплату спожитої електроенергії;
укласти договір про користування електричною енергією;
отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло;
за необхідності, внести корективи у рахунок;
укласти договір про реструктуризацію заборгованості.

Також працівники Центру надають роз’яснення щодо реєстрації та роботи онлайн-сервісу «Персональний кабінет». Прийом клієнтів відбувається за електронною чергою, зареєструватись у якій можна у самому офісі Центру.

Графік прийому клієнтів:
Понеділок-четвер: 8:00-17:00 год., без обідньої перерви
П’ятниця: 8:00-16:00., без обідньої перерви.

Нагадуєм, що подати показник свого електролічильника за лютий побутові клієнти ПрАТ «Львівобленерго» мають можливість до 5 березня включно.

Детальніше про можливості подання показників читайте тут: http://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky







До архіву новин