Надійність, якість, безпека!

Як розраховуватись за використану електроенергію?

Розрахунки за спожиту електроенергію проводяться на підставі Правил користування електричною енергією для населення.

Оплата здійснюється відповідно до укладеного договору, в якому визначається порядок і форма оплати.

Розрахунковий період для встановлення розміру оплати використаної електроенергії – календарний місяць. Оплачувати за використану впродовж розрахункового періоду електроенергію необхідно не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, якщо договором не встановлений інший термін.

Ви маєте можливість оплатити за спожиту електричну енергію:

Розрахунки через Інтернет

Скориставшись банерами «Онлайн оплата за електроенергію» та «Easypay» Ви зможете здійснити оплату за спожиту електроенергію через електронні системи ПАТ КБ «ПриватБанк» та «Easypay».
          
 
Для цього необхідно:

Підтвердженням проведеної Вами оплати за спожиту електроенергію є квитанція, яку Ви можете роздрукувати безпосередньо з сайту, а також SMS-повідомлення, якщо така послуга активована для Вашої картки.

Увага! Для здійснення платежів за спожиту електроенергію за допомогою електронної системи прийому платежів EasyPay Ви можете скористатись мережею терміналів самообслуговування.

Дізнатись про нарахування за спожиту електроенергію, подати показник приладу обліку електроенергії, подати онлайн заявку на встановлення багатофункціонального лічильника для переходу на "нічний тариф" — Ви можете у розділі «Мій дім».

Безквитанційна форма оплати

У  2005-2008 році ПАТ „Львівобленерго” впровадило безквитанційну форму оплати за спожиту електроенергію в м. Стрий, м. Дрогобич, м. Львів, а з 2008 року — у всіх районних центрах області. 

Основні переваги безквитанційної оплати:
можна оплатити за спожиту електроенергію починаючи з 5 числа поточного місяця
можливість оплачувати за спожиту електричну енергію не чекаючи доставки квитанції
оперативність оперативність поступлення інформації про оплату за спожиту електроенергію в базу даних РЕМ

Для того, щоб сплатити за спожиту електричну енергію, достатньо:
зайти в найближчий пункт прийому комунальних платежів;
у касі пункту прийому комунальних платежів назвати свою адресу та для уточнення П.І.Б.;
оператор повідомить Вам кількість спожитих кіловат-годин та суму до оплати, з врахуванням боргу, пільги та субсидії, якщо такі надаються;
у разі оплати оператор повинен видати квитанцію, підтверджуючу здійснення платежу.

Оплата платіжними документами, які виписуються енергопостачальником 

Платіжні документи, виписані енергопостачальником, для здійснення оплати за спожиту електроенергію, надаються   побутовим споживачам контролерами, які проводять зняття показників приладів обліку електроенергії.

Увага! Банк прийматиме від абонентів оплату лише в розмірі, зазначеному в рахунку. Якщо споживач не згоден з сумою, що виставлена в електронному рахунку, то необхідно звернутися за роз’ясненнями в абонентський відділ свого району.

Якщо, з тих чи інших причин, доводиться споживати електроенергію без приладу обліку (але не більше 3 місяців), розрахунки здійснюються відповідно до середньомісячного споживання. Величина середньомісячного споживання електроенергії визначається за попередні 12 місяців, або за фактичний період споживання, якщо він менший 12 місяців.

Якщо виникла необхідність тимчасового використання електроенергії без приладу обліку, необхідно звернутись у район електромереж і укласти договір про це.

Субсидії

Бланк заяви про призначення субсидії

Бланк декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії


Консультації та роз'яснення — у Інформаційно-консультаційному центрі та Кол-центрі.