Надійність, якість, безпека!

Інформація про нарахування

Шановні споживачі!

До Вашої уваги новий розділ "Мій дім"!

Тут Ви зможете швидко та зручно у режимі онлайн:

  • отримати інформацію про нарахування за спожиту електроенергію;
  • подати покази Вашого приладу обліку електроенергії;
  • ознайомитись з діючими тарифами на електричну енергію і т.д.

У перспективі спектр послуг розділу "Мій дім" буде розширено.

Ви отримаєте повну інформацію, що стосується послуг електропостачання для Вашого дому.

Запрошуємо стати користувачем розділу "Мій дім" - Зручно та Надійно!

Увага! Споживачам, які зареєструвались на сайті ПАТ "Львівобленерго" до 1 травня 2015 року, необхідно повторно зареєструватись, щоб стати користувачем розділу "Мій дім".

Авторизація

Логін
Пароль
   

Здійснити авторизацію Ви можете тільки після

Якщо Ви забули свій постійний пароль або не можете зайти на свою сторінку, скористайтесь можливістю ВІДНОВЛЕННЯ ПАРОЛЮ.

Для цього необхідно:

  • Введіть логін — номер мобільного телефону, який Ви вказали при реєстрації.

  • Натисніть кнопку

  • На Вашу електронну пошту буде надіслано лист від сайту loe.lviv.ua.
  • Перейдіть за посиланням, яке вказане в отриманному Вами електронному листі.
  • На Вашу електронну пошту буде надіслано другий лист від сайту loe.lviv.ua з тимчасовим паролем.
  • Введіть тимчасовий пароль, отриманий повідомленням на електронну адресу.
  • Введіть на Ваш вибір пароль, який буде надалі Вашим постійним паролем.

Відновлення паролю завершено.


Авторизація

Шановні споживачі електричної енергії, які зареєструвались на сайті ПАТ «Львівобленерго» до 01.05.2015р.!
     З метою покращення якості обслуговування побутових споживачів, інформування шляхом телефонування, надсилання sms-повідомлень, електронних листів, інших поштових відправлень щодо планових перерв в електропостачанні, якості електричної енергії, умов та режимів її споживання, зміни тарифів, порядку оплати, виставлених рахунків до оплати, наявної заборгованості, іншої додаткової інформації, просимо здійснити повторну реєстрацію.
Логін
Пароль
     


Інструкція по реєстрації нового користувача.


1. Натисніть кнопку «Реєстрація», яка знаходиться над цим текстом і Ви автоматично перейдете на сторінку «Реєстрація нового користувача».
2. На сторінці «Реєстрація нового користувача» введіть десятизначний код та особовий рахунок, які вказані на Вашій квитанції про оплату, номер мобільного телефону та електронної пошти.
3. Після того Ви повинні поставити відмітку в полі «Згідний (-на)» про те, що Ви погоджуєтесь з інформацією, розміщеною вище.
4. Натисніть кнопку «ОК».
5. Після успішної перевірки вказаних Вами даних, Ви отримаєте на вказаний телефон смс-повідомлення з тимчасовим паролем, який буде дійсний на протязі 24 годин. Якщо інформація, наведена Вами невірна, Ви отримаєте відмову у реєстрації.
6. Після отримання смс-повідомлення, введіть логін, та тимчасовий пароль. Логіном для авторизації буде номер мобільного телефону, який Ви вказали при реєстрації.
7. Вам буде запропоновано змінити тимчасовий пароль на постійний: у вікні, що з’явиться вкажіть новий (постійний) пароль.
8. На цьому реєстрація буде завершена. Для авторизації використовуйте номер мобільного телефону як логін та вказаний Вами постійний пароль.


Якщо Ви маєте більше одного особового рахунку.


1. Пройдіть реєстрацію по будь-якому з Ваших особових рахунків.
2. Після авторизації Ви автоматично перейдете на сторінку з інформацією про нарахування. У верхній правій частині сторінки, натисніть кнопку «Додати особовий рахунок».
3. Вкажіть інформацію про додатковий особовий рахунок.
4. Після успішної перевірки Ви зможете вибирати один з Ваших зареєстрованих особових рахунків зі списку, що розміщений у верхній середній частині сторінки.