Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

Корпоративний блог

05.07.2018

Для побутових клієнтів змінюється час подачі показників електролічильника

Звертаємось до всіх наших побутових клієнтів — з  червня 2018 року змінився час подачі показників електролічильника для побутових клієнтів “Львівобленерго”. Ці зміни відбулись  відповідно до нових “Правил роздрібного ринку електричної енергії”, які затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Тепер усі побутові споживачі повинні щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показники лічильника електричної енергії та подавати їх у “Львівобленерго” протягом п'яти календарних днів.

Наприклад, показники спожитої електроенергії за червень слід повідомляти з 1 до 5 липня включно, за липень — з 1 до 5 серпня включно.

Нагадаю, що свої показники електролічильника  клієнти можуть подати кількома різними зручними сервісами, які вже впроваджено в  ПрАТ «Львівобленерго»:

• в онлайн-сервісі “Персональний кабінет”: https://info.loe.lviv.ua;

• на електронну пошту pokaz@loe.lviv.ua, надіславши повідомлення у форматі “Десятизначний код{пробіл}Показник”;

• у кол-центр “Львівобленерго”  за цілодобовим, безкоштовним номером телефону  0-800-50-15-68, в тому числі без з'єдання з працівником кол-центру;

• за допомогою SMS на номер 5068, надіславши повідомлення у форматі “Десятизначний код{пробіл}Показник” (SMS-повідомлення згідно з тарифами мобільного оператора).

Крім того,  цього місяця для споживачів Львова запрацював ще один сервіс — новий багатоканальний стаціонарний номер телефону 295-85-13. Тут можна подати свої показники лічильника без з’єднання з оператором.

Детальніше про усі способи подачі показників електролічильника можна дізнатись на веб-сайті “Львівобленерго”: http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_pobut
Усі записи