Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

Корпоративний блог

22.12.2017

Якість обслуговування — наш пріоритет

Підвищення якості обслуговування наших клієнтів є одним із найголовніших принципів  для «Львівобленерго» сьогодні.  Ми планомірно впроваджуємо заходи, аби зробити наші послуги максимально комфортними та зручними.

Так, з початку 2017 року запрацював онлайн-сервіс «Персональний кабінет», який дає багато хороших можливостей як для побутових, так і для суб'єктів підприємницької діяльності.

Ми впровадили низку нових способів подачі показників для побутових клієнтів, вдосконалюємо роботу Кол-центру, змінили дизайн та інформаційне наповнення нашого веб-сайту і сторінок у соціальних мережах.

Сьогодні ще одним важливим кроком - стало відкриття Центру обслуговування клієнтів по вул.Шевченка,1 у Львові . Це нова форма спілкування та взаємовідносин між Товариством та споживачами.

Тут наші клієнти — побутові споживачі можуть отримати широкий спектр послуг: починаючи з укладення договору, корекції рахунку закінчуючи оформленням пільги. Центр надаватиме свої послуги не лише для мешканців міста Львова, але й всієї області.

Нове приміщення, електронна черга, комп’ютер для клієнтів, де можна зареєструватись та скористатися послугами «Персонального кабінету», дитячий куток — всі ці речі повинні зробити перебування клієнтів у нас  максимально комфортним і корисним. 

В нас ще є багато задумів, але ми розповімо про них вже на етапі втілення цих ідеї у життя.

Усі записи