Надійність, якість, безпека!

Корпоративний блог

23.05.2017

Подаємо показники легко!

За останні кілька місяців ПрАТ «Львівобленерго» подбало про те, щоб наші клієнти могли якісно і швидко подати показники лічильника.

Йдеться про онлайн-сервіс «Персональний кабінет», електронну пошту pokaz@loe.lviv.ua, можливість подати показник через Кол-центр 0-800-50-15-68 навіть без з’єднання з оператором, послуга "Показник з квитанції". З приємністю повідомляю, що у травні також запрацюва короткий номер 5068, куди покази можна надсилати СМС-повідомленням.

Хочу відзначити, що у ПрАТ «Львівобленерго» — понад 920 тисяч побутових клієнтів. І зняти показники на перше число місяця у всіх цих помешканнях силами наших контролерів — фізично неможливо.

Тож, якщо Ви скористаєтесь можливістю самостійно подати показник на перше число місяця — платитимете чітко за спожиті кіловат-години.

По-друге, якщо наші клієнти подаватимуть показники, в перспективі ми зменшимо кількість візитів наших контролерів до помешкань. Адже розуміємо, що це не завжди зручно для мешканців.    

Водночас наші працівники лише періодично навідуватимуться для контрольного знімання показників лічильника згідно з чинними ПКЕЕН. Адже розуміємо, що «схитрувати» теж знайдуться охочі.

Детальніше про можливості і терміни подання показників електролічильників можна дізнатися на веб-сайті ПрАТ «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua

Усі записи