Корпоративний блог

Роман Керничишин

Нова послуга від Кол-центру - подача показників у телефонному режимі

22.04.2016

Хочу повідомити Вам приємну новину - для зручності побутових споживачів, з 1-го квітня 2016 року ми впровадили в Кол-центрі цілодобовий прийом показників електричної енергії. 

Тепер, щоб повідомити показник, Вам достатньо зателефонувати у Кол-центр за єдиним, безкоштовним номером 0-800-50-15-68. Повідомте оператору один з параметрів: Ваш особовий рахунок, 10-значний код, адресу, чи ПІП і Ваш показник лічильника. Нагадаєм, рекомендована дата подачі показів – останнє число місяця.

Оскільки цю послугу ми надаєм лише другий місця поспіль, про статистику дзвінків говорити, мабуть, зарано. Та без сумніву, вона набуває популярності серед наших споживачів, бо відтепер не потрібно нікуди ходити чи шукати необхідний номер телефону. Лиш за перший день близько 300 споживачів зателефонували нам і повідомили показники.

Хочу нагадати, що цілодобовий Кол-центр ПАТ «Львівобленерго» діє вже півтора роки поспіль для споживачів електричної енергії Львівщини. Щодня на нашу «гарячу лінію» звертаються сотні споживачів із питаннями, пов’язаними з електропостачанням. Відтак, у Кол-центр побільшало звернень - майже на 150%.

До прикладу, впродовж минулого року ми отримали майже 170 тисяч дзвінків від споживачів – в середньому, це понад 14 тисяч звернень щомісяця. Сьогодні маєм по 21-22 тисячі дзвінків щомісяця. Під час стихії, коли негода спричиняє аварійні вимкнення, кількість дзвінків зростає в рази.

Детальніше про Кол-центр ПАТ «Львівобленерго» - на нашому сайті: http://www.loe.lviv.ua/ua/poslugy/call_center